فارس نوشت:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه محمد فرهادی به احتمال زیاد برای سمت وزارت علوم می‌آورد گفت: لایحه خروج از رکود پس از بررسی لایحه بودجه 94 در صحن علنی مجلس رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در حاشیه همایش ملی منطقه‌ای اقتصاد مقاومتی گفت: فضای مجلس به گونه‌ای است که گزینه جدید معرفی شده برای وزارت علوم می‌تواند رأی اعتماد را از نمایندگان مجلس کسب کرده و سوابق وی نشان می‌دهد که می‌تواند به عنوان وزیر وزارتخانه حساس و کلیدی علوم فعالیت کند.

او با اشاره به آخرین وضعیت لایحه خروج از رکود گفت: این لایحه در کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اصل 44 رسیدگی شده و هم‌اکنون این بررسی و رسیدگی به اتمام رسیده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاالله بعد از رسیدگی به لایحه بودجه 94 که چند روز دیگر انجام می‌شود لایحه خروج از رکود در صحن علنی بررسی می‌شود.

به گفته مصباحی‌مقدم، لایحه خروج از رکود دولت تاثیرات بسیار شگرف اقتصادی در صورت اجرایی شدن به دنبال داشته که خروج از رکود، کاهش تورم، اشتغالزایی و بهبود وضعیت تولید از جمله این تاثیرات به شمار می‌رود.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    10 5
    آقای روحانی با عقب نشینی محض شما در وزارت علوم مشخص است دیگر در سیاست داخلی هیچ امیدی به شما و عمل به وعده یتان نیست....استقبال گسترده اصولگریان و مجلس گویا همه چیز است...
    • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
      3 1
      مجلس چاره ای به جز استقبال نداره وگرنه فرهادی هم اولا یک اصلاح طلب است دوم یکی از اعضای کابینه اصلاحات بوده و همین طور در سال 88 هم نامه هایی رو امضا کرده مسُله اینه که حدود 78 تا 80 نماینده در هر صورت و به هر فردی رای منفی می دهند اما بقیه نمایندگان یعنی همون کسانی که به زنگنه و آخوندی و ربیعی و حتی به نجفی با اختلاف یک رای رای دادند دیگه الان بعد از 3 باز ناچارند به گزینه وزارت علوم رای بدهند