ایرنا نوشت:

 

محمدحسین منصف، عضو جانباز و آزاده شورای اسلامی شهر بابل و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا، که به جذب خارج از ضوابط اقوام برخی مدیران شهرداری و برخی اقدامات دیگر شهردار و شهرداری این شهرمعترض بود و سرانجام پس از سرخوردگی نسبت به پیگیری های رسمی و قانونی، چند ساعتی به عنوان اعتراض در محوطه شهرداری بابل اعتراض مردمی خود را اعلام کرده بود، در پی شکایت یکی از معاونان شهرداری بازداشت و راهی زندان شد.

این عضو شورای اسلامی شهر بابل در پی بی نتیجه ماندن اقدامات رسمی خود، شهردار و برخی مدیران و معاونان شهرداری را به مناظره عمومی فراخواند، که در موعد مقرر علیرغم حضور قاطبه مردم، شهردار ومعاونان وی از حضور در مناظره خودداری کردند. انتظار عمومی، افزایش آستان تحمل مسئولان شهرداری بابل و سعه ی صدر آنان در قبال جریان های مبارز علیه تبعیض اداری است.

بدین تردید برخورد قضایی و امنیتی با منتقدان بویژه آنانی که در اثبات وفاداری به ارزشها و آرمان های عدالت خواهانه انقلاب سابقه درخشانی دارند، چاره کار نباشد و موجب واکنش منفی و نارضایانه در میان مردم شود.

جبهه فرهنگی فاطمیون بابل به زودی در مراسمی با شکوه از آزاده دو جبهه جنگ سخت و نرم، محمد حسین منصف به پاس ایستادگی و مقاومت در میدان حق طلبی و عدالتخواهی تجلیل خواهد کرد.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    26 1
    چرا به ما میگویند جهان سومی .حتی جنبه انتقاد هم نداریم یا قانع کنید یا قانع شوید
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    21 0
    من یک سوال منطقی دارم و دوست دارم کسی بیاد جواب بده... بنظرتون وظیفه شورای شهر چیه؟ وقتی قراره رای گیری بشه برای انتخاب اعضای شوراها به مردم چی میگیم؟ جز اینه که طبق قانون گفته شده اصلیترین وظیفه شورای شهر "عوض کردن شهردار"ه ؟ یعنی شورای شهر میتونه شهردار رو با توجه به عملکردهاش بازخواست کنه و حتی اونو از کار برکنار بکنه... ضمن اینکه هر عضو شورای شهر در مقام نماینده مردمه.... حالا شما بفرمائید بازداشت کسی که اعتراض و انتقاد از شهردار و شهرداری حق مسلمشه و از طرف دیگه نماینده مردم و منتخب مردمه یعنی چی؟
  • بی نام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    18 2
    بابل شهر بی حساب کتاب .تا چشم کار می کنه اپارتمان ساختند .همه جا نفوذ کردند