تیم ملی واترپلو ایران در بازی‌های ساحلی آسیا با نتیجه 16 - 15 به کویت باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات واترپلوی ساحلی قهرمانی آسیا که در شهر پوکت تایلند در جریان است تیم ملی واترپلو کشورمان در یک دیدار حساس در مقابل کویت قرار گرفت و در کمال ناباوري با اختلاف یک امتیاز 16 بر 15 شکست را پذیرفت. در نیمه اول این تیم ایران بود که با ارایه یک بازی برتر موفق شد با گلهای حامد خانبانان 2 گل عطا برخورداری 2 گل نیما خوشبخت 1 گل و امیر حسین خانی 3 گل در مجموع 8 بر 5 به برتری دست یابد اما در نیمه دوم این تیم کویت بود که با بهره برداری از تمامی فرصت هایش 11 گل به ثمر رساند و عقب ماندگي نیمه اول را جبران کند و تیم ملی واترپلوی کشورمان در این نیمه فقط توانست به 7 گل دست یابد و شکست 16 بر 15 را بپذیرد.
گلهای تیم ملی واترپلوی کشورمان در نیمه دوم را حامد خانبانان 2 گل محسن خلیلی ا گل عطا برخورداری 2 گل نیما خوشبخت 1 گل و امیر حسی خانی 1 گل به ثمر رساندند.شایان ذ کر است که در نیمه دوم تیمم ملی کشورمان حداقل 5 موقعیت تک به تک گل را از دست داد.این دیدار با حضور اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازیهای ساحلی پوکت تایلند برگزار شد دی ار بعدی تیم واترپلو کشورمان فدا صبح ساعت 10 به وقت پوکت تایلند در مقابل تیم قدرتمند قزاقستان است که تا کنون تمامی رقبای خود از جمله کویت را شکست داده است داوری دیدار امروز واترپلو کشورمان در مقابل کویت را آن یون مین از چین بر عهده داشت.

مربی تیم ملی اترپلو: به خودمان باختیم/ تیم ما خیلی قویتر از کویت بود
رضا جعفری مربی تیم ملی واترپلوی کشورمان در خصوص شکست تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی کویت گفت: انصافا تیم ما خیلی سرتر از تیم کویت بود و اگر با بدشانسی مواجه نمی شدیم با اختلاف بالا این تیم را شکست می دادیم.
وی ادامه داد: امروز روز خاصی بود، متاسفانه در نیمه دوم هیچ کدام از توپهای آخر و پنالتی هایمان گل نشد تا این موقعیت مهن و حساس را از دست بدهیم.
جعفری یادآور شد: 11 موقعیت شوت اخراج و 4 پنالتی خوب را از دست دادیم تا این بازی را که در اکثر تایمهای بازی با ختلاف 4 امتیاز جلو بودین 16 بر 15 واگذار کنیم. اصلا باورم نمی شود که این دیدار را واگذار کردیم.
وی با تاکید بر اینکه هنوز شانس زیادی برای کسب مدال داریم اظهار داشت؛ فردا با قزاقستان و پس فردا با میزبان مسابقه داریم که با پیروزی در یکی از این دیدارها شانس کسب مدال برنز را خواهیم داشت.
وی در پایان گفت:هنوز امید داریم و تمام سعی خود را به کار می بندیم تا تیم را هر چه سریعتر از شوک باخت به کویت خارج کرده و مهیای دو دیدار حساس پیش رو کنیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =