مجیدی و رحمتی دو ستاره سابق تیم استقلال در گذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فرهاد مجیدی و سید مهدی رحمتی با انتشار پیامی در اینستاگرام درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت گفتند.

مجیدی با انتشار عکسی از زمانی که به عیادت مظلومی رفته بود نوشته است:«روحت شاد سرطلایی.»

مجیدی

سید مهدی رحمتی هم عکسی قدیمی از مظلومی را در صفحه خودش قرارداده و زیر آن نوشته است:«خداحافظ مرد بزرگ.»

رحمتی

علی کریمی مربی تیم ملی کشورمان با انتشار یک صفحه سیاه در شبکه اینستاگرام، با خانواده مظلومی همدردی کرد و پیام صادقیان نیز عکس دیگری از مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان منتشر کرد. 

همچنین آندرانیک تیموریان هافبک استقلال در خصوص فوت مظلومی واکنش نشان داد. او در مصاحبه ای گفت: درگذشت غلامحسین مظلومی ضایعه بزرگی برای فوتبال ایران است و من به عنوان عضو کوچک فوتبال ایران درگذشت او را به خانواده آن مرحوم و جامعه فوتبال تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم خداوند به خانواده آن بزرگوار صبر عطا کند چرا که ضایعه بزرگی هم برای آن‌ها و هم برای فوتبال ایران رخ داده است. 

او اضافه کرد: از شنیدن خبر درگذشت مظلومی خیلی ناراحت شدم و همه بازیکنان استقلال هم زمانی که خبر را شنیدند، از شدت ناراحتی در ادامه تمرین شرایط خوب‌شان را از دست دادند. همه بازیکنان ناراحت هستند اما ما یک داربی پیش رو داریم و قطعا به خاطر مظلومی عزیز همه تلاش‌مان را در آن بازی می‌کنیم. مظلومی از مفاخر ایران بود و درگذشت او ضایعه‌ی بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =