ایسنا نوشت:

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: محمد فرهادی گزینه پیشنهادی وزارت علوم به احتمال قریب به یقین از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

علیرضا منظری توکلی با اشاره به اینکه مجلس بر اساس سه مولفه وزرای پیشنهادی را مورد بررسی قرار می دهد گفت: کارنامه، برنامه و نیز تیم همراهی کننده گزینه پیشنهادی در وزارت خانه، از مولفه های تاثیرگذار در نظر نمایندگان مجلس برای رای اعتماد و یا عدم رای اعتماد به وی است.

او در خصوص فرهادی، وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت خانه علوم ادامه داد: ایشان با توجه به تجربه وزارتی و تخصصی ای که دارد از کارنامه موفقی برخوردار بوده، ضمن آنکه توان اجرای برنامه ها بر اساس اسناد بالادستی را نیز دارد و چنانچه در مذاکرات وی با مجلس مشخص گردد تیم همراهی کننده اش با فتنه مناسبات و ارتباطی نداشته باشد، قطعا موفق به کسب رای اعتماد از مجلس خواهد شد.

نماینده مردم بافت با بیان اینکه «فرهادی» بحمدلله با فتنه هیچگونه رابطه ای نداشته است گفت: دکتر فرهادی وزیر دولت اصلاحات بوده و با اینکه به لحاظ گرایش سیاسی اصلاح طلب است اما مجلس قطعا به او رای اعتماد خواهد داد.

منظری توکلی با اشاره به این گفته رییس جمهور که «دانش آشتیانی» را اصولگرایان به من معرفی کردند، پاسخ داد: مطمئنا رییس جمهور محترم دروغ نمی گویند بنابراین تنها می توان گفت که بخشی از اصولگرایان که اقدام به این کار کرده اند دقت کافی را در معرفی دکتر دانش آشتیانی، اعمال نکرده اند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    25 36
    اي بابا بالاخره مجلس پيروز شد و رئيس جمهور تسليم
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    48 3
    متولد بعد از ۸۸ هم به موئلفه‌هاتون اضافه کنید
  • محمد ایمانی فر هرسین A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    8 6
    شک نکنید به یاری خدا حتما ایشان رای میاورد چون هم سوابق درخشانی دارد و هم معتدلند.
  • سولکس A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    5 4
    اولا مجلس در مقابل رییس جمهور نایستاده و پشتیبان رییس جمهور متاسفانه رییس جمهور لجبازی می کنه با مجلس دوما مجلس اعلام کرد رسما کسانی که تو فتنه فعال بوده اند رو تاییدشون نمی کنه.کسانی هم که رییس جمهور اعلام کرد اسامیشون رو با فیلم و عکس و باسند ثابت کرد که اینها در فتنه نقش اشته اند ومجلس از حق مردم کوتاهی نمی کند سوما رییس جمهور نتونست از وزیرانش دفاع کند اونی که استیضاح شد پشتشو خالی کرد اینها هم که رای نیاورد رییس جمهور نتونست ازشون دفاع کنه از برنامه هاشون چون فتنه گر بودند و در آخر رییس جمهور می خواست با انتخاب این افراد مجلس رو تخریب کند که نتونست