نماینده اردکان در مجلس گفت:وزیر ییشنهادی علوم شخصیتی بی حاشیه است.به شرط اینکه مخالفان با جوسازی برای ایشان حاشیه درست نکنند.

به گزارش خبرآنلاین،محمد رضا تابش به عنوان نماینده موافق وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: اکنون دانشگاه ها که نقش بی بدیلی چشم به تصمیم ما دوخته اند تا چگونه ما نمایندگان دولت را در شرایط خطیر یاری می کنیم.

 وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهوردر خصوص اولویت های دولت یازدهم، گفت: همه خط قرمز های نظام، موکول به رعایت خط قرمز اخلاق دانستند که متاسفانه ما آن را در کشور خود به ثمن بخش به حراج گذاشتیم،در حالی که صریح آیات قرآن ما را به عدم تجسس توصیه می کند.

وی با بیان اینکه ما مردم خوبی داریم که  تشنه خدمات صادقانه هستند و بداخلاقی ها و ناکارآمدی ها را بر نمی تابند، تصریح کرد:گاهی برخی اتفاق ها در جامعه برای ما هشدار دهنده است. به فرموده رهبر معظم انقلاب کار مجلس ریل گذاری است تا دولت آن را اجرا کند.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم  که می گفت عدم رای اعتماد و عزل وزیر علوم چه پیامی را  به جامعه  تلقین می کند، اظهار داشت:مردم از ما حکومت داری می خواهند. نگذاریم اختلاف سیاسی  منجر به شکاف نیروهای انقلاب شود. این رفتار منجر به این می شود که سیل مهاجرت نخبگان را  دامن بزنیم.

وی با اشاره به  مختصات وزیر علوم، گفت:  تخصص مدیرتی ، اعتدال شخصیتی ، دانش روز و سلامت مالی از جمله ویژگی هایی است که آقای دانش از آن برخودار است.

تابش که می گفت نظر سنجی های اخیر در دانشگاه ها نوع مدیریت ایشان را تائید می کند، افزود: ایشان زمانی به عنوان شهردار تهران، وزیر آموزش و پروش و وزیر علوم مطرح بوده است .ایشان شخصیتی بی حاشیه است ،به شرط اینکه مخالفان با جوسازی برای ایشان حاشیه درست نکنند.
29/212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    50 0
    امروز بحث انتخاب وزیر علوم موضوع شایستگی فرد نیست، بلکه مجلس انتظار دارد بار دیگر فردی به سمت وزارت علوم دست یابد که بتواند فضای خفقان را در دانشگاه ها حفظ کند
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    31 0
    در صورتی که اصولگرایان می توانستند بار دیگر تاریخ ایران را بنویسند به حتم قرارداد ترکمنچای، کودتای 28 مرداد، قرارداد 1919 و تمام وقایع تلخ کشور را به فتنه 88 ربط می دادند
  • علی A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    23 0
    این پیام را که مجلس فقط به ابو معالی کیکاووس بن ومشگیر رای می دهد ولی وی در قید حیات نیست
  • ایرانی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    90 0
    مجلس حرف حسابسش چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در هر دوره مخالفت میکند پس این نشان از ایراد از خود مجلسیان است و همان احمدی نژاد به دردش میخورد که سرش را بیندازد پایین و هر چه خواست بکندو کسی هم جلو دارش نشد
    • بی نام EU ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
      35 1
      دوست عزیز شما خیال می کنی مجلس اصلاً حرف حسابی داره؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    41 0
    امیدوارم این روند انقدر ادامه پیدا کنه که چیزی جز رسوایی و ننگ برای مجلس نهم در نزد مردم باقی نماند اینطوری ملت می‌شود بفهمند رای به نمایندگان مجلس در دوره بعد چه اهمیتی دارد. روحانی جان متشکریم که چهره واقعی این دمها را به ما نشان دادی خدا تو را از گزند انسان بد دور کند