مدیرعامل استقلال می گوید عقل سلیم می گوید که باید نگران نتایج استقلال بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال که چند سال پیش ریاست فدراسیون وزنه برداری را برعهده داشت درباره علل ناکامی بهداد سلیمی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان می گوید:«این اتفاق حاصل بی توجهی فدراسیون است.آنها پس از المپیک ورزشکاران را به حال خودشان رها کردند.نه مربی خوبی و نه تمرین درست و حسابی.این اتفاق ها اصلا بعید نیست.ما 5 ورزشکار المپیکی داشتیم که باید مدال می گرفتند اما کار به جایی رسید که شانس صددرصدی ما هم از بین رفت.از همین حالا هم اگر فکری نشود برای المپیک شرایط از این هم بدتر می شود.»

به او گفتیم که شما بحث مربی را مطرح کردید.یعنی معتقد هستید که باید کوروش باقری به تیم ملی برگردد که افشارزاده این واکنش را نشان داد:«من نمی گویم کوروش باقری برگردد اما کاملا مشهود است که بچه ها مشکل مربی دارند.مشکل آنها تکنیکی است.من همه این بچه ها را می شناسم.ما این همه مربی خوب داریم که هر کدام می توانند بالای سر بچه ها باشند.من معتقدم همین امروز هم دیر است و نباید وقت را از دست داد.»

از افشارزاده درباره شرایط این روزهای استقلال سوال کردیم که او گفت:«شرایط خوب است اما بدون تعارف باید بگویم که نتایج هفت هفته اخیر نگران کننده بوده است.عقل سلیم می گوید که باید نگران بود.نتایج راضی کننده نبوده است و من امیدوارم که بازی دربی شرایط را تغییر بدهد و تی ما بتواند دوباره موفقیت را تجربه کند.»

به افشارزاده گفتیم که آیا شما به قلعه نویی اولتیماتوم داده اید که او این واکنش را نشان داد:«نه،اولتیماتومی نداده ایم،ایشان هنوز دارند با قدرت کارشان را ادامه می دهند و شرایط هم خوب است.ما هنوز 16 بازی دیگر در لیگ برتر داریم و قلعه نویی به من قول داده است که تیم را قهرمان می کند.من هم امیدوارم که ایشان بتواند به قولش عمل کند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    31 30
    پارسال همین قول رو به فتح الله زاده هم داد رو قولش حساب نکنین
  • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    9 7
    این آدم رو چه حسابی قول میده تیمی که پنجم جدوله آخرشم میشه دهم جدول برو عمو
  • بی نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    8 11
    خدایش به عنوان یه استقلالی میگم راضیم قلعه نوعی بره چون فوتبالش شده فقط سانتر رو دروازه
  • بی نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    5 1
    با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه . برای قهرمانی یه تیم یکسری ابزار لازم هست . که این استقلال ابزار لازم برای قهرمانی رو نداره . که مهمترینش قدرت و تنوع تاکتیکیه . تا تیم قدرتشو به حریف تحمیل کنه . قعله نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتره . ولی متاسفانه دو ساله از لحاظ فنی افت شدید کرده . بقول قعله نویی هیچ مربیه کاربلد و حرفه ای قول قهرمانی نمیده . حالا قعله نویی هی پشت سر هم قول میده .پس به نظرم اقای مدیر عامل منتظر نمان .اگر دنبال قهرمانی هستی از الان به فکر باش فردا دیره .اگه هم نیستی که هیچ همین شکل ادامه بده .