ایرنا نوشت:

صالحی گفت:دانش آشتیانی همواره در راستای اهداف کلان انقلاب حرکت کرده است.

رییس سازمان انرژی اتمی «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را مدیری توانمند و آَشنا به حوزه مدیریت و آموزش دانست و گفت:وزیر پیشنهادی علوم همواره در راستای اهداف کلان انقلاب اسلامی حرکت کرده است.

«علی اکبرصالحی» درباره گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی مسوولیت وزارت علوم،تحقیقات و فناوری گفت: دانش آشتیانی مدیری توانمند و از خانواده ای متدین، ریشه دار و شناخته شده است.

او ، سابقه آشنایی خود را با دانش آشتیانی مربوط به اوایل انقلاب و بحبوحه جنگ عنوان کرد و گفت:در آن دوران وی عهده دار معاونت عمرانی و دفاعی وزارت علوم بود و بیشتر در حوزه جنگ و دفاع مقدس خدمت می کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین گفت: به خاطر دارم درآن ایام که ما با کمبود خوابگاه در دانشگاه ها روبرو بودیم، دانش آشتیانی با رویکردی دلسوزانه خوابگاه سازی را آغاز کرد و توانست دانشگاه ها را از این مشکل رها کند.

صالحی با یادآوری این که دانش آشتیانی عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر و در میان اعضای هیات علمی خوشنام است، ادامه داد: دانش آَشتیانی در گسترش آموزش عالی اقدامات شایسته ای انجام داده است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از بعد سیاسی چه شناختی از وزیر پیشنهادی علوم دارید، گفت: شناختی که از دانش آشتیانی دارم، ناشی از 30 سال مدیریت و تلاش در حوزه های علمی،عمرانی،مدیریتی و آموزشی است که زمینه آن خدمات وی به جبهه و جنگ است.

معاون رییس جمهوری همچنین دانش آشتیانی را فردی فعال در سطح دانشگاه ها توصیف کرد و گفت:از دیدگاه من ،وی فردی متعهد، عالم و وارسته است که در گیر وابستگی های دنیوی نشده است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =