ایرنا نوشت:

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری فردا (سه شنبه) به عنوان موافق «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» از وی دفاع می کنم.

 «علی مطهری» در پایان جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران افزود: من برای دفاع از فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در جلسه رای اعتماد ثبت نام کرده ام و در صورت این که قرعه به نام بنده بیفتد از وی دفاع می کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره فضای کلی مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی علوم، اظهارداشت: فضای مجلس نسبت به فخرالدین احمدی دانش آشتیانی بهتر شده و فکر می کنم فردا اتفاقات خوبی در رای اعتماد به وی رخ دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی درمورد مخالفت ها با دانش آشتیانی گفت: «من این مخالفت ها را سازماندهی شده می دانم.

وی درباره احتمال به نمایش درآمدن فیلمی علیه فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در جلسه رای اعتماد با خنده گفت: امیدوارم فیلمی که در صحن علنی نشان داده می شود اکشن باشد تا جذابیت بیشتری برای بینندگان داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره وضعیت رای اعتماد به وزیر پیشنهادی در جلسه فردا اظهارداشت: هنوز به طور کامل مشخص نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد و وزیر پیشنهادی آیا رای خواهد آورد یا خیر، اما احساس می کنم که به مرور فضا به نفع احمدی دانش آشتیانی در حال تغییر است.

مطهری خاطرنشان کرد: به هر حال ما وظیفه خود را انجام می دهیم و حرفمان را می زنیم این که رای بیاورند یا نیاورند به نظر دیگر نمایندگان مربوط است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره این که آیا رییس مجلس باید کاری انجام دهد تا فضا به نفع وزیر پیشنهادی علوم تغییر کند، گفت: رییس مجلس کار زیادی نمی تواند انجام دهد و حتی سخنرانان مدافع وزیر پیشنهادی نیز با قرعه کشی انتخاب می شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهارداشت: این فراکسیون به شدت منفعل و کم تاثیر است که یک نقصی برای کسانی است که مدافع دولت هستند.

مطهری اظهارداشت: فراکسیون رهروان ولایت، فراکسیون نامتجانسی است که نمی تواند تاثیر زیادی بر فعالیت های مجلس گذاشته به همین دلیل تصمیم گرفته ایم فراکسیون جدیدی با نام صدای ملت را تشکیل دهیم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    4 0
    مطهرى بداند كه ملت را همراه خود دارد خواهش ميكنم به دفاع از خواسته هاى ملت ادامه بدهند
  • بی نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    خداوند به شما جناب مطهری عمر و عزت بدهد که دینت را به دنیا نفروختی
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    خدا وکیلی اگه این آقا رو دکتر احمدی نژاد معرفی می کرد هم فردا دفاع می کردی یا ....