تسنیم نوشت:

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه ۹۰ درصد قرارهای فروش خودروسازان اصلاح شد، گفت: قرار شده تا متن قراردادها نیز در سایت خودروسازان درج شود تا مردم ضمن مطالعه دقیق قراردادها اقدام به خرید خودرو کنند.

رضا شیوا از اصلاح 90 درصد از قراردادهای فروش خودروسازان داخلی و وارداتی خبرداد و گفت: شورای رقابت پس از تعیین دستور العمل قیمت گذاری خودرو به اصلاح قراردادهای فروش، پیش فروش و سرمایه گذاری خودروسازان داخلی پرداخت که در حال حاضر در مرحله نهایی قرار دارد.
او با اشاره به اینکه در اصلاح قراردادهای فروش منافع مشتریان و شرکت های خودروساز در نظر گرفته شده است، گفت: اگر مشتریان در انعقاد قراردادهای فروش خود با شرکت های خودروساز هر گونه تخلف دیگری را مشاهده کردند آن را به شورای رقابت اعلام نمایند.
رئیس شورای رقابت گفت: قرار شده تا متن قراردادها نیز در سایت خودروسازان درج شود تا مردم ضمن مطالعه دقیق قراردادها اقدام به خرید خودرو کنند.
شیوا با بیان اینکه در روند اصلاح قراردادهای فروش خودروسازان تمام ماده های غیر منصفانه و یک طرفه خودروسازان وارداتی و داخلی حذف شده است، گفت: با اجرای این امر حجم زیادی از نارضایتی مشتریان در ناعادلانه بودن قراردادهای خودروسازان با آنها برطرف خواهد شد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش RO ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    8 0
    دولتی بودن و حمایت بدون قید شرط دولت وعدم اقام مجاری قضایی برای تخلف خودرو سازی این شرکت ها را تبدیل یک خلاف تمام عیار کرده قرارداد منعقد می کنند تا باسود فلان مشارکت وخود رو خریداری کنید اگر بخواهی خرید کنی باید باید تا یک سال صبر کنی واگر حوصله ات سر رفت وانصراف زدی از تاریخ انصراف تا هر مدتی دلشان بخواهد پولت را پس نمی دهند و ریالی هم سود نمی دهند مدرک هم دارند
  • ناشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    6 0
    پس تا الان در حق مشتری اجحاف میشده . بعد چه کسی باید جواب این ناحقی را بده ؟
  • بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    7 1
    در صورت توافق هسته ای می توان به نصف شدن قیمت خودرو امیدوار بود؟
  • اردشیر IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    3 0
    آقا الهی شکر من نمیدونم از کی این قراردادها ترکمن چای بوده ولی دست کم کم بسیار خوشبینانش یه 20 سالی اینجوری بوده امیدوارم همیجوری ادامه پیدا کنه و اینا قدر مشتری رو بیشتر بدونن "ماهاتما گاندی" جمله ای داره که در سر در بیمه لویدز لندن نوشته شده البته طولانیه من مقداریشو میگم "..... این ما نیستیم که به مشتری لطف میکنیم این مشتری است که به ما لطف میکند و فرصت خدمت به ما میدهد ....." خیلی خوبه از این جمله درس بگیریم که اگر مشتری نباشه کلا هر نوع کاسبیه تکلیفش روشن امید وارم این خودرو سازها بیشتر قدر مشتریهاشونو بدونن ...یا حق