فارس نوشت:

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پایداری‌ جوی در مناطق مختلف کشور، گفت: بر همین اساس انتظار می‌رود در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور شاهد افزایش آلاینده‌های جوی باشیم.

فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده گفت: به سبب پایداری‌های جوی انتظار می‌رود از امروز تا اواسط هفته جاری شاهد افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: بر همین اساس پیش‌می‌شود در استان‌های اصفهان، تهران، کرج، اراک، تبریز، قم و مشهد آلاینده‌های جوی افزایش یابد.

او همچنین از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور خواهیم شد که با بارندگی و کاهش دمای هوا در نواحی مختلف کشور همراه می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: گستره فعالیت این موج بارشی در ابتدا مناطق واقع در شمال غرب و غرب کشور را دربر می‌گیرد و سپس در اواخر وقت امروز و طی روز دوشنبه بارندگی‌ها به مرکز، جنوب غرب و سواحل شرقی دریای خزر می‌رسد.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، طی روز سه‌شنبه هفته جاری نیز این سامانه بارشی دامنه‌های زاگرس مرکزی‌ و برخی مناطق شمال شرقی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

گودرزی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در روز آینده آسمان تهران شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق باشد، گفت: این در حالی است که طی روز سه‌شنبه نیز بارش پراکنده همراه با وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 5
    تنها راه حركت به سمت سازمان مجازي است
  • حامد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    امروز صبح اراك افتضاح آلوده بود انشالله از اين بارندگي اراك بي نصيب نماند .