روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت:

 آيا لازم است عموم مردم در جريان مذاكرات و توافقات باشند يا نه؟
طبيعي است كه هيچيك از جزئيات و زواياي مذاكرات و توافقات براي هميشه پنهان نخواهد ماند و در زمان لازم همگان در جريان همه چيز قرار خواهند گرفت. اينكه تا پايان مذاكرات و رسيدن به توافق جامع، جزئيات توافقات و مذاكرات اعلام نشود، با توجه به اينكه يك تصميم حكومتي اتخاذ شده توسط نظام است، هيچ منافاتي با حقوق ملت ندارد.

در جريان جنگ تحميلي و در بسيار مسائل ديگر نيز تصميماتي از اين قبيل گرفته مي‌شد كه به نفع مصالح عمومي بود. روشن است كه اين جزئيات براي هميشه پنهان نمي‌مانند و هنگامي كه مسئولين نظام صلاح بدانند دسترسي به آنها براي عموم ميسر خواهد بود. بدين ترتيب، هياهوي افرادي كه به بهانه عدم انتشار جزئيات مذاكرات و توافقات، گروه مذاكره كننده را زير سؤال مي‌برند، فقط يك مغالطه و كاملاً فاقد منطق عقلاني است.

بخشي از اين مغالطه همانست كه بعضي نمايندگان مجلس گفته‌اند نخست‌وزير اسرائيل از توافق‌ها خبر دارد، ولي ما خبر نداريم! پاسخ اينست كه نخست‌وزير رژيم صهيونيستي با اصل اينكه ايران بتواند به يك موفقيت برسد مخالف است و از كليات اطلاعاتي كه وزير خارجه آمريكا در اختيار او قرار داده خشمگين شده و آن سخنان را گفته است. حيف است شما خود را با كسي كه در صف اول دشمنان ملت ايران و بدخواهان نظام جمهوري اسلامي قرار دارد مقايسه كنيد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385250

برچسب‌ها