جدیدترین اتهام 90 به روایت قلعه نویی:80 هزار تماشاگر را کردند 2 هزار نفر!

امیر قلعه نویی جدیدترین جنایت برنامه 90 در فوتبال ایران را هم کشف کرد؛ فردوسی پور دلیل تبدیل شدن 80 هزار تماشاگر به 2 هزار نفر!

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی در روزی که حمید درخشان مهمان حضوری برنامه ورزش و مردم بود به عنوان مهمان تلفنی روی خط آمد و خاطره یک سالی را زنده کرد که با درخشان در قطر بازی می کرده و از شبی گفتند که بهرام شفیع را به رستوران بروسلی برده بودند!

قلعه نویی بعد از این شروع به گفتن کرد و در 5 دقیقه تحلیلی از مشکلات فوتبال داشت و توانست بگوید چرا تماشاگران دیگر به ورزشگاه نمی آیند! او با تشکر از ضرغامی برای 10 سال مدیریتش در تلویزیون شروع کرد صاف رسید به برنامه 90! ؛«همه جای دنیا از فوتبال لذت می برند غیر از ایران. با ورود یکسری از آقایان سیاسی و نظامی فوتبال جایگاه و هدفش را از دست داد. فینال باشگاه های اروپا بین بایرن مونیخ و منچستر کلا همه چیز در دو دقیقه عوض شد اما همه فقط از زیبایی یک فوتبال لذت بردند. اتفاقا من همان زمان در آلمان بودم!» قلعه نویی باز بر حضورش در تمرینات بایرلورکوزن تاکیدی کرد و ادامه داد:«ببین فوتبال الان به چه روزی افتاده. امیدوارم طوری شود که همه از فوتبال لذت ببرند. من الان اگر از شما بپرسم سال 70 چه کسی دربی را برد کسی یادش می آید؟ ولی قهرمانی های آقا تختی را همه یادشان هست. فوتبال ما روزی این مسیر را در پیش گرفت که بازیکن را روبروی مدیر باشگاه گذاشتند. این اتفاق در تلویزیون ملی افتاد.» او داشت از برنامه معروفی می گفت که علی باغمیشه به عابدینی در 90 اعتراض کرد. از اینجا به بعد روی کلام قلعه نویی به فردوسی پور بود و ادامه داد:« اگر من نقدی به عملکرد ضرغانی دارم به همین دلیل است. رسانه ملی را گذاشتند در اختیار گروهی تا این کارها را بکنند. آقای ضرغامی باید جلوی این بداخلاقی ها را می گرفت. در مقابل آن برنامه برنامه ورزش و مردم را داشتیم ، شما پدر ورزش هستید. شما به آرشیوتان رجوع کنید .بعد از جام ملتها  4 برنامه علیه من گذاشتید اما چون نقد کردید ،خود من هم نشستم و لذت بردم. ولی یک برنامه دیگر هم بود که شما دیدید ! انشالله فوتبال ما به جایی برسد که احترام ها حفظ شود. الان در این فوتبال بازی را ببری برای بازیکن است ، باخت برای سرمربی. آنهایی که قلم می زنند ، آنهایی که مربی اند هدف شان باید خدمت باشد. بخل و حسادت دارد فوتبال ما را نابود می کند. در کشورهای پیشرفته ، به استعدادها کمک می کنند ، اینجا می خواهند آنی که موفق است را پایین بکشند.»

او در ادامه از جدیدترین خیانت برنامه 90 به فوتبال ایران به زعم خود گفت:«یک برنامه چند ساله بود که تماشاچی  فوتبال ایران را را کم کنند که موفق هم شدند! یک زمانی بازی های ما 80 هزار تماشاگر داشت اما الان 80 هزار نفر را رسانده اند به 8 هزار نفر یا 2 هزار نفر!» او البته در کنار این نقش رسانه ای دلایل دیگری هم آورد:«سرمایه فوتبال همان مردم هستند. یک مقدار فشار اقتصادی است. اگر بگوییم { تحریم} کاغذپاره است دروغ گفتیم. مردم می دانند مشکل اقتصادی دارند ، 5 هزار تومن پول بلیط می گیریم ، فوتبال بی کیفیت هم انجام می شود معلوم است تماشاچی نمی آید. شرایط درست شود قطعا جمعیت می آیند.»

او درباره دربی هم گفت:«انشاالله تماشاگران بیایند و یک بازی زیبا ببینند . خواسته ام این است که بازی با کیفیت باشد و برنده هم داشته باشد.البته دوست دارم تیم خودم ببرد و مردم یک بازی هجومی و زیبا ببینند.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =