استقلالی ها آلترناتیوی برای امیر قلعه نویی پیدا نمی کنند وگرنه تا حالا او را کنار گذاشته بودند این دیگر روایت صمیمی ترین یار قلعه نویی در استقلال است که در گفت و گو با خبرگزاری فارس مطرح شده.

آریا صالحی: نتایج استقلال در 7 بازی متوالی این قدر دور از انتظار بوده که حتی نزدیک ترین یاران سرمربی آبی ها هم وقتی حرف از نتایج استقلال می شود با احتیاط سخن بگویند. دوستانی که بدون داشتن پیشینه فنی و اجرایی سمتی هم در مدیریت باشگاه داشته باشند. البته این که بازرس ویژه تیم را سرمربی انتخاب کند فقط در استقلال اتفاق می افتد. امیر عرب که کسی تا همین دو سال قبل او را در فوتبال ایران نمی شناخت ،حالا هم سابقه مدیریت اجرایی استقلال را در کارنامه دارد و هم مشاور مدیرعامل شده است. تاجری که از دوستان قلعه نویی است  و به واسطه این دوستی به استقلال آمده.دوستی که باید در روزهای سخت یاور امیرشان باشد. او که به واسطه این دو فصل حضور در کنار آبی ها صاحب این اعتماد به نفس شده تا در مقام یک کارشناس فنی سخن بگوید، برای  7 بازی فقط 6 امتیازی که تیم شان  گرفته است بحث فنی می کند . او که انگار ماموریت پیدا کرده تا جواب خرف نهدی پاشازاده را بدهد که تیتر یک استقلال جوان شده بود. کاپیتان و شماره 10 اسبق استقلال که سابقه بازی در بایرلورکوزن را دارد، این نتایج را بهانه کرده و گفته وقت ایجاد تغییرات نزدیک است. او خود و منصوریان را شایسته نشستن روی نیمکت آبی ها دانسته . مهدی که خود را یک تئوریسین در فوتبال ایران می داند سالها در آلمان و عضو بایرلورکوزن بوده است. تیمی که قلعه نویی 15 سال قبل برای دو هفته تمریناتش را از نزدیک دیده بود و حالا همیشه از آن تجربه بی نظیر تماشای تمرینات کریستوف دام می گوید. او گفته قلعه نویی به سمت خروجی باشگاه نزدیک می شود و خودش آلترناتیو نیمکت آبی هاست.

این مطلب تیتر یک روزنامه علی فتح الله زاده شده است. فتح الله زاده ای که این روزها رابطه خوبی با قلعه نویی ندارد. او که  انتظار نداشت که با رفتنش از استقلال با انتقاد  قلعه نویی مواجه شود ، بعد از اینکه سرمربی آبی ها در روزهای موفق تیمش به او  طعنه زد، از امیر دلچرکین است. از آن حرف که گفته بود:« عده ای در دفاتر کارشان علیه استقلال جلسه می گذارند » امیر با این حرف انگشت اتهام را به سوی فتح الله زاده گرفت . این اتهام کافی بود تا  روابط استقلال جوان هم با قلعه نویی سرد شد. حالا تقریبا دو ماهیی هست که دیگر عکسی از قلعه نویی روی جلد این روزنامه چاپ نشده  و کمتر تیتری از او در این روزنامه دیده شده است. در این ایام البته استقلال تقریبا به همه تیم های میانه بالای جدول امتیاز داده و به بیشتر مدعیان سنتی اش در لیگ باخته استو قلعه نویی که بعد از چند برد ابتدایی فصل متیازات خوبی جمع کرده عمل نتیجه اش با مدعیان برای این 8 بازی حتی کمتر از دایی است. این ناکامی هم بهاته ای است برای  انتقاد به  سرمربی.

حرف های پاشازاده در آستانه دربی و تیتر یک شدن آن در استقلال جوان این قدر اهمیت داشته تا نزدیکان به قلعه نویی به این ماجرا واکنش نشان دهند. اینکه درمیان همه مشاوران پرشمار فوتبالی قلعه نویی ؛ عرب بدون حتی یک سابقه فنی فوتبال مامور به دفاع می شود یعنی قلعه نویی تنها مانده. انتقاد پیشکسوتان از او ، تیمی که سرزنده بازی نمی کند و حتی اعتراض پورحیدری بزرگتر تیم را به همراه داشته یعنی قلعه نویی در آمپاس مانده و ناچار امیر عرب باید نقش ناجیش را ایفاء کند. در روزهایی که افشارزاده هم از نتایج گلایه دارد به طعنه می گوید همه امید ما به قول قهرمانی قلعه نویی است ، آبی ها مدام امتیاز از دست می دهند و حالا دیگر حتی قلعه نویی هم با جدیت هفته های قبل نمی گوید قرار است قهرمان شوند. آن هم در آستانه دربی و بازی بزرگ حیثیتی. قلعه نویی این روزها استرس دارد. استرس از اینکه برای اولین بار در یک دهه اخیر مربیگری اش در استقلال حکم اخراج را تجربه کند. آن هم در شرایطی که حالا به عکس گذشته آلترناتیو های محبوبی را پشت سرش می بیند. چه  مهدی پاشازاده که محبوبیت کمتری دارد وچه  فرهاد مجیدی محبوب که خودش را محق نشستن روی نیمکت تیم می داند اما نه مدرک مربیگری دارد و نه تجربه .

 فارغ از این دو  علیرضا منصوریان هم هست که هم محبوب سکوهاست و هم تجربه مربیگری موفق در تیم های ملی و باشگاه نفت را در کارنامه دارد . قلعه نویی در این شرایط حق دارد که نسبت به واژه آلترناتیو حساس باشد!

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =