ایرنا نوشت:

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گذشت بیش از یک سال از عمر دولت تدبیر و امید گفت: اعتماد عمومی به دستگاه‌های اجرایی بازگشته است.

احمد مسجد جامعی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از ایرنا در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: در یک سال گذشته اعتماد عمومی به مجموع عملکرد دستگاه‌های اجرایی افزایش پیدا کرده که این برای حل مسائل کشور بسیار راهگشاست.

وی در پاسخ به سوالی درباره شعار نمایشگاه امسال مبنی بر «رسانه، آزادی مسئولانه» گفت: در ذات آزادی مسئولیت وجود دارد و این دو در کنار هم می‌توانند به ارتقای جامعه بشری کمک کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهمترین کار رسانه‌ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را فراهم کردن شرایط تحقق آزادی مسئولانه دانست و گفت: گسترش آزادی مسئولانه می‌تواند به کاهش تخلفات و فساد اداری-مالی و دیگر انواع فساد در کشور بیانجامد.

وی افزود: در شرایط غیرآزاد امکان گفت‌وگو از بین می‌رود و در شرایطی که افراد و گروه‌ها از روش‌های منطقی نمی‌توانند درخواست‌های خود را مطرح کنند زمینه برای گسترش خشونت در جامعه ایجاد می‌شود.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    6 9
    آقای محترم کاش می گفتید از نظر شما اعتماد عمومی به جامعه بر گشته چون ظاهرا شما در جامعه تشریف ندارید
  • مکتب ایرانی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    4 7
    چقدر دشمنی ؟ چقدر سیاسی کاری ؟ چقدر جناح بازی ؟ یعنی عامل بی اعتمادی احمدی نژاد بود ؟ بس کنید آقایان .حالا که دولت دست شماست .مجلس رو هم می خواهید . چه جناح ها چه غیره همه باید دست به دست هم بدهند برای آبادانی کشور .وگرنه با این سیاسی کاری ها به هیج جا نمی رسیم.