بازیکن سابق پرسپولیس می گوید همیشه پای حرف هایی که زده ایستاده است.

کاوه علی اسماعیلی:بهروز رهبری‌فرد باز هم دست به انجام مصاحبه جنجالی زد. این بار او از ژست حامی حمید درخشان خارج شده و او را یک مربی چسبیده به نیمکت معرفی می‌کند. این مصاحبه را از دست ندهید: 

شما شرايط پرسپوليس و اتفاقاتي كه رخ مي‌دهد را دنبال مي‌كنيد؟
بله و بسيار متأسفم كه اين شرايط به وجود آمده. ما بايد بابت چنين مسائلي از هواداران و خانواده چند ميليون نفري پرسپوليس عذرخواهي كنيم. به خدا فكر مي‌كردم حميد درخشان سرمربي تيم شود، چنين مسائلي را در پرسپوليس نبينيم ولي امروز فهميدم كه اشتباه كرده‌ام چون حميدخان يادش رفته چه نام بزرگي دارد. او انگار دو دستي چسبيده به نيمكت تيم و همه چيز را فداي كارايي فني‌‌اش كرده است. همين مسئله سبب شده اعتراض بازيكنان اپيدمي شود يا فلان بازيكن بعد از تعويض از در و ديوار ورزشگاه بالا برود!

شما جاي درخشان بوديد چه كار مي‌كرديد؟
با بازيكن بي‌شخصيت بايد مثل خودش رفتار كرد. كسي كه بخواهد پرسپوليس را به هم بريزد حق حضور در اين تيم را ندارد. بايد چنين بازيكني را به گلوله بست! من بودم همه بازيكنان معترض را بيرون مي‌ريختم و بازيكنان اميد را مي‌آوردم به تيم اصلي. به خدا بهتر از اين تيم نتيجه مي‌گرفت. من كاپيتان اين تيم بودم اما به خاطر يك انتقاد ساده مرا با لگد (البته شما بنويسيد با احترام) بيرون كردند! پرسپوليس اين حرف‌ها را ندارد. بعد هم خودشان گل و شيريني مي‌گرفتند و مي‌گفتند بيا سر تمرين اين گل و شيريني را بده به علي‌آقا. يعني بازيكن بايد منت بكشد تا برگردد اما الان برعكس شده. يك عده بازيكن كه از نظر فني بسيار پايين هستند، شده‌اند سمبل اين تيم.

البته شما بيرون گود نشسته‌‌ايد و مي‌گوييد لنگش كن! 
شايد هم اين طور باشد اما تا به حال ثابت كرده‌ام پاي حرف‌هايم مي‌ايستم.

شما چه مسئله‌اي را مهم‌ترين علت رسيدن به اين شرايط مي‌دانيد؟
فقط مربيان. من نمي‌دانم چرا مردم به مديران و پولي كه به بازيكنان مي‌دهند، ايراد گرفته‌اند در حالي كه ايراد اصلي بايد به مربي تيم گرفته شود. درخشان بايد بتواند تيم را كنترل كند. يك زماني مي‌گفتند عابديني در كار تيم‌هايش دخالت مي‌كند اما چرا هيچ وقت نتوانست در تيم علي پروين دخالت كند؟ چون پروين مديريت داشت، به مدير و بازيكن رو نمي‌داد.

تا قبل از دربي بار ديگر با شما تماس مي‌گيريم اما حرف ديگري نداريد؟
بله حرف دارم! مي‌خواستم بگويم لباس‌هايم را جمع كرده‌ام تا ان‌شاءا... همراه آقاي مايلي‌كهن به زندان بروم. به قول دايي «كجاي دنيا» اين اتفاق مي‌افتد كه يك بازيكن، مربي خود را به زندان بيندازد؟ مايلي‌كهن حرف زده، خيلي خب، شما هم مصاحبه كن و بگو كه آن طور نبود، چرا شكايت مي‌كني؟ آقاي دايي! دست از اين رفتارهاي بچگانه بردار، با زندان رفتن مايلي‌كهن بزرگ نمي‌شوي. به آقاي دايي بايد تبريك بگويم چون ايشان افتخارات زيادي كسب كرده و آقاي گل جهان شده، حالا هم يك افتخار جديد ديگر نصيب ايشان شد كه در تاريخ فوتبال ايران ثبت مي‌شود كه آن هم زنداني كردن محمد مايلي‌كهن سرمربي خودش است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =