تسنیم نوشت:

رئیس جمهوری سابق آمریکا در اظهاراتی با اشاره به اینکه برادرش در حال بررسی اوضاع برای تصمیم‌گیری در مورد ورود به انتخابات ریاست جمهوری این کشور است، گفت در حال حاضر تنها ۵۰ درصد احتمال چنین کاری وجود دارد.
به گزارش  واشنگتن‌تایمز، جورج بوش رئیس جمهوری سابق آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد که احتمال کاندیداتوری برادرش جِب بوش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 50 درصد است.

وی گفت: "من می‌دانم که او در حال سنجش اوضاع برای اتخاذ تصمیم خود است."

این در حالی است که طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال اینکه جِب بوش نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری باشد منتشر شده است.

جورج بوش در این باره گفت: "من گاهی اوقات با بیان اینکه امیداورم وی وارد این رقابت‌ها شود به این خیالات دامن می‌زند. من فکر می‌کنم که وی می‌تواند یک رئیس جمهوری خیلی خوب باشد. من این را درباره جِب می‌دانم. وی بابت موفقیت خود نگران نیست. به عبارت دیگر، من فکر می‌کنم که وی می‌داند که از عهده این کار بر می‌آید - و از شکست واهمه‌ای ندارد."

وی همچنین گفت که جِب از مقتضیات و شرایط کارزار انتخابات ریاست جمهوری و عهده‌دار شدن این منصب آگاه است، وی شاهد تجربه برادرش و پدرش بوده است.

علاوه بر آن، وی گفت که جِب از پدرش آموخت که "شما می‌توانید وارد سیاست شوید و همچنان یک پدر خوب باشید."

به گفته جورج بوش پسر، نباید بر سر اولویت‌های زندگی خود مصالحه کنید، و اینکه اولویت‌های برادرش شامل خانواده وی، کشورش و ایمان‌ وی است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت: "جِِب شاهد این بوده است که شما برای سیاستمدار بودن مجبور به حراج کردن این چیزها نیستید."

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =