خطیبی می گوید تمام تلاش خودشان را می کنند تا تراکتورسازی را در صدر جدول نگه دارند.

امیر حسین جغفری: رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص دیدارشان مقابل استقلال گفت: «دیدار خوبی بود. نیمه اول هر دو تیم تقریبا بازی متعادلی را ارایه دادند ولی در نیمه دوم دیدار خوبی را شاهد بوده و فکر می کنم بهتر از استقلال کار کردیم. این بازی، بار فنی زیادی داشت و از علمکرد بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم. هوادارانمان نیز عالی بودند و فوتبال آسیا باید به وجود هوادان تیم ما افتخار کند.»

وی ادامه داد: «استقلال برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمده بود که به هدفش نرسید. بازیکنانم با تمام قدرت بازی کردند.»

وی درباره اینکه چه برنامه ای در تعطیلات لیگ برتر دارند، گفت: «تیم تمرینات خود را به منظور حفظ آمادگی و کسب شرایط لازم برای دیدار با نفت ادامه خواهد داد. روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری تمریناتمان تعطیل است.«
خطیبی در خصوص دیدارشان مقابل نفت تهران هم حرف زد و گفت:« انشالله با شرایط خوبی به تهران خواهیم رفت تا با حمایت هواداران نتیجه ای که انتظار داریم را کسب کنیم. نفت تهران نیز خود را تیم خوبی نشان داده و بازیکنان خوبی دارند. به نظر من نفت سرمربی با انگیزه ای دارد که این خودش یک ویژگی به حساب می آید.» 

سرمربی تراکتورسازان در پایان گفت:« انشالله در ادامه مسابقات نیز عملکرد خوبی داشته و حضورمان در صدر جدول که با تلاش و حمت فراوان به دست آمده را حفظ کنیم. از عملکرد بازیکنم رضایت دارم و سعی داریم شرایط بدنی آنها را در وضعیت ایده آل نگه داریم. »

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =