خبرگزاری میزان ارگان خبری قوه قضاییه نوشت:

عضو ارشد جبهه پایداری گفت: موضوعی درباره ایجاد ائتلاف میان جبهه پایداری با حامیان رییس‎جمهور گذشته مطرح نیست.

صادق محصولی در گفت‌وگو با میزان درباره زمان برگزاری دیدار اعضای این جبهه با آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله یزدی، اظهارکرد: اعضای جبهه پایداری به طور مداوم و مستمر با آیات معظم دیدار و ارتباط دارند که فقط بعضی از این دیدارها از طریق رسانه‎ها انعکاس پیدا می‎کنند.

وی افزود: درباره دیدار اعضا جبهه پایداری با آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله یزدی دوستانمان در جبهه پایداری اقدامات لازم را انجام می‎دهند، چنانکه قبلا هم با حضرات عظام ملاقات‌هایی صورت گرفته است.

عضو ارشد جبهه پایداری تاکید کرد: به طور حتم این دیدارها در زمان مقتضی از سوی اعضا جبهه پایداری صورت خواهد گرفت.

وزیر کشور دولت نهم درباره اتهامات وارده از سوی دولت یازدهم به دولت های نهم و دهم مبنی بر انجام سوء استفاده‌های مالی، گفت: درباره این موضوع به طور قاطع و شفاف تنها قوه‌قضاییه می‌تواند اظهارنظر کند که آیا کسی از مسئولان دولتی دخالتی داشته است یا نه.

وی تاکید کرد: هرگاه اتهامی نسبت به یک دولت و یا فردی مطرح می‌شود، تا این موضوع از سوی قوه‌قضاییه مورد بررسی قرار نگیرد نمی‌توان درباره آن اظهارنظر کرد.

محصولی با اشاره به اینکه متاسفانه بیشترین مسائل پیرامون رانت‌خواری و سوء‌استفاده‌های مالی در زمان دولت سازندگی رخ داده است، افزود: در این دولت بسیاری از ارگان‌های دولتی برای تامین هزینه‌های مربوط به وزارتخانه و ارگان مربوط به خود، کارهای اقتصادی انجام می‌دادند تا درآمدزدایی داشته باشند؛ فرآیندی که بستر رانت‌خواری و فساد اقتصادی را دربین بعضی از مسئولان ایجاد می‌کرد.

وی تاکیدکرد: در دولت نهم و دهم به خصوص در دولت نهم، تمام سعی بر این محور قرار گرفته بود که مراقبت‌سازی درامور مالی و عدم سوءاستفاده از بیت‌المال صورت گیرد، اما به طورحتم اگر کار غیرقانونی در دولت گذشته صورت گرفته است در این باره باید تابع حکم دادگاه بود و تنها بر استنادات برخی افراد تکیه نکرد.

عضو کابینه دولت نهم با اشاره به اینکه افرادی که در دولت دهم اتهام تخلف دارند به دولت‌های قبلی مثل دولت سازندگی گرایش داشته‌اند، تصریح کرد: این افراد جزو آن دسته از افرادی نبودند که بدنبال احیاء ارزش های اصیل انقلاب و اسلام بوده باشند و حتی یک نفر از معتقدین واقعی گفتمان انقلاب در دولت نهم و دهم اتهام مالی یا غیرمالی ندارند.

محصولی اظهارکرد: به طورحتم کسانی که منوبات امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و اصول انقلاب را قبول داشته باشند، هیچ‌گاه در مسیر عدم رعایت قانون حرکت نخواهند کرد.

عضو ارشد جبهه پایداری درباره امکان ایجاد ائتلاف میان جبهه پایداری و طیف حامیان محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دهم گفت: جبهه پایداری صراحتا اعلام کرده که چنین چیزی مطرح نیست.

 

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    27 1
    صادق محصولی شما که راس میگی
    • محسن A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
      0 1
      این آقای محصولی اول باید شفاف بگه خودش ازکجا این ثروت افسانه ای روجمع کرده وبعد بطورکیلویی یک دولت را کلا زیر سوال ببرد
  • محمد A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    28 2
    سنگ پای قزوین
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    20 2
    نه بابا. ببین کی چی میگه. شما اول از ثروت میلیاردی خودت جواب بده از کجا اورده ای بعد بقبه رو متهم کن. همه یادشون هست. ماهم همینطور که شما کلا قبایترو جارو کردید. حتما بابک زنجانی و امثال اون از زمان دولت سازندگی بودند
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    22 1
    بابک زنجانی ها وپرونده بیمه ایران و.. در کدام دولت ظهور کرده ورخ داده اند؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    19 1
    ببخشید پس پرونده م ر چیه؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    12 1
    "حتی یک نفر از معتقدین واقعی گفتمان انقلاب در دولت نهم و دهم اتهام مالی یا غیرمالی ندارند." نتیجه میگیریم که "ظاهرا عده زیادی در دولت نهم و دهم معتقد له گفتمان انقلاب نبوده اند"
  • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    10 1
    روتو برم
  • بی نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    5 1
    "هرگاه اتهامی نسبت به یک دولت و یا فردی مطرح می‌شود، تا این موضوع از سوی قوه‌قضاییه مورد بررسی قرار نگیرد نمی‌توان درباره آن اظهارنظر کرد." امیدوارم برای همه همین نظر را داشته باشی "عضو کابینه دولت نهم با اشاره به اینکه افرادی که در دولت دهم اتهام تخلف دارند به دولت‌های قبلی مثل دولت سازندگی گرایش داشته‌اند"
  • کاوه A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    6 1
    به شکل کاملا ناشیانه ای سوال رو پیچوند رفت پی کارش .بچه های در قنداق هم از کرامات دولت نهم و دهم بی نصیب نبودن .
  • ناشنس A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 1
    شما هم از آقاي احمدي نژاد ياد گرفتيد تا براي مشهور شدن ، عليه بزرگان و ستون خيمه انقلاب حرف هاي بي ربط بزنيد.