اعتماد نوشت:

*اصلاح‌طلبان بايد از حداقل‌هايي كه در اختيار دارند بهره ببرند و بايد از اختلافاتي كه در حال حاضر ميان اصولگرايان به وجود آمده است استفاده كنند. به هر حال اين اختلافات و آشفتگي‌هايي كه مدتي است ميان اصولگرايان به وجود آمده مي‌تواند براي حضور اصلاح‌طلبان در مجلس دهم موثر باشد.

*به نظر من هيچ ائتلافي ميان اصلاح‌طلبان و اصولگرايان به وجود نمي‌آيد. شايد در برخي حوزه‌هاي انتخابيه اصلاح‌طلبان به اين جمع‌بندي برسند كه از برخي نامزدهاي اصولگرا كه چهره‌هاي معتدل و ميانه رويي هستند و قابليت نامزد شدن از سوي جريان اصلاح‌طلبي را دارند حمايت كنند و در برخي حوزه‌هاي انتخابيه اصلاح‌طلبان بر اينكه الزاما چهره‌هاي اصلاح‌طلب نامزد باشند اصراري نداشته باشند يا حتي از نامزدهاي اصولگراي معتدل حمايت بكنند اما اينكه اصلاح‌طلبان به سمت ائتلاف با چهره‌هاي اصولگرا پيش بروند بعيد به نظر مي‌رسد.

 

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    11 1
    اگر کسی منطق درستی داشته باشه نیازی به استفاده از اختلاف دیگران نداره.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    6 6
    نامه ننوشته؟؟؟؟ عادت کردیم هر چی از دکتر بشنویم نامه سرگشاده و سربسته باشه.... شخصا فکر می کردم دکتر در خانه هم با نامه با اهل بیت سخن می گویند...
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    14 14
    جناب زیبا کلام , اخوی , استاد , سعی کن نون بازو تو بخوری
  • جاوید IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    1 19
    اگر تمام دنیا با هم اختلاف داشته باشن باز هم اصلاح طلبها نمیتونن استفاده کنن.اینها رو خدا زده .یک سال نتونستن شورای شهر تهران رو اداره کنن گند زدن به همه چی.اینها فقط بفکر تخریب و تفرقه افکنی هستند و حتی به خودشون هم رحم نمیکنن .کاملا سطحی نگر با افکار محدود هستند اصلا به آینده فکر نمیکنن و در کل تجربه سیاسی طولانی مدت ندارن چون خدا اونها رو زده.خدا نکنه پستهای مهم دست این...بیفته وگرنه نابود میشیم .مجلس ششم رو بیاد بیاورید چه گندی زدن.
  • بی نام EU ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    10 4
    شما ناراحت نباش همانطور که با روحانی اصولگرای میانه رو ائتلاف کردند با بقیه هم می کنند
  • بی نام US ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    2 0
    به نظر مي رسد عقل و شعور و دينداري ازميان رفته است. معرفت تفاهم و صلح است نه نزاع ؛ زيرا در نزاع سوء استفاده صورت مي گيرد. فعلا" مردم گرسنه هستند . تفكر و معرفت بعد از گرسنگي و آسايش است خواهشمند است آرام باشيد و به موضوعات مبهم دامن نزنيد.