مهر نوشت:

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد که حمله به ایران برنامه هسته ای این کشور را از بین نمی برد بلکه آن را دچار وقفه می کند.
به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژنرال "مارتین دمپسی" با بیان این مطلب در ادامه گفت: ما توانایی این کار را داریم چون قبلا از ما خواسته شده بود تا در مورد برنامه هسته ای ایران به این آمادگی برسیم. اما وقتی به گزینه استفاده از تسلیحات نظامی برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران در صورت لزوم نگاه می کنیم متوجه می شویم که این کار (حمله) فقط موجب به تاخیر افتادن آن می شود.

دمپسی که در موسسه کارنگی صحبت می کرد در ادامه با اشاره به توانایی ها و دانش بومی ایران در فناوری صلح آمیز هسته ای گفت: آنچه توانایی هسته ای ایران را با اهمیت کرده سانتریفیوژها و یا موشک های بالستیک نیست بلکه توانایی های فردی و توان متخصصان است که می توانند دوباره آن را احیا کنند.

رئیس ستاد مشترک آمریکا در ادامه عنوان داشت که واشنگتن این توانایی را دارد که روند برنامه هسته ای ایران را فقط برای چند سال به تاخیر بیندازد.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    21 42
    ما فقط به دنبال بمب هسته اي صلح آميز هستيم
  • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    11 3
    ديگه ظاهرا صحبت ها از مذاكره داره ميچرخه به چيزاي ديگه
  • اگاه سیاسی US ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    30 6
    ما هم قبلا به این امادگی رسیده ایم تا از حقوق خودمان به نحو احسن دفاع کنیم.همانطور که دانش بومی هسته ای را بدست اورده ایم .در ضمن شما توانایی مبارزه با داعش را هم ندارید.طبل تو خالی هستید.اسمتان به گوشتان خورده.هزاران سلیمانی در این کشور وجود دارند .اگر تکان بخورید 75میلیون سلیمانی ها در مقابل شما خواهند ایستاد.
  • ایرانی A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    26 7
    حمله به ایران؟؟ حات خوبه تو ؟ کسی جرات داره؟ اینجا که عراق و افغانستان نیست؟ اینجا ایران است سرزمین حاج حسن تهرانی مقدمها ، قاسم سلیمانیها، چمرانها و دیگر مردان مبارز بی ادعای باشهامت است. آقای دمپسی چشم بسته غیب گفتی ؟ درسته که ما به برخی مسئولین انتقاد داریم ولی بحث دفاع از کشورمان بحث حیثیت و غیرت است که همگی اتفاق نظر داریم
    • خان IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
      8 3
      از غیرت و مردانگی و وطن پرستیت حظ کردم. آفرین
  • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    16 1
    بالاخره فهمیدند
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    4 1
    اگر جرات دارین حمله کنین تا پوست از سرتون بکنیم. شما سگ کی باشین که می خواین به همه جا حمله کنید چرا مثل آدم زندگی نمی کنین ؟
  • علی IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    4 1
    ای بابا پپسی جون عواقب بعد حمله به ایرانم می گفتی دیگه چرا یه طرفه رفتی پس...... مهم بعدشه که چه اتفاقی تو منطقه می افته.... حاج قاسم و که می شناسی؟ این روزا بیشتر می بینیش ...... یه چیزم بگم اگه یه روزی برسه که بین مردن تو خونم و کشته شدن تو جنگ رو باید انتخاب کنم ترجیح می دم کشته شم تا تو بیای تو خونم منو بکشی...........
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    2 1
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و هیچ شکری هم نمی تواند بخورد. اگر حمله کنید ما هم به شما حمله می کنیم و آرامشی که به قیمت خوردن حق دیگران برای مردمتان بوجود آوردید را به هم میزنیم.