تسنیم نوشت:

در پی اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و وقوع دو عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی،‌ جوانان فلسطین خبر از آغاز جنبشی برای زیر گرفتن صهیونیست‌ها دادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که کارشناسان مسائل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص به راه افتادن انتفاضه سوم مسجد الاقصی و موج خشم فلسطینیان به مقامات این رژیم هشدار می‌دهند، ارتش و نیروهای امنیتی اسرائیلی همچنان سرکوب فلسطینیان و یورش‌ به مسجد الاقصی را ادامه داده و باعث ایجاد نا آرامی‌های فراوانی در قدس اشغالی شده‌اند.
فلسطینیان خشمگین نیز در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر قدس طی دو عملیات جداگانه با خودروهای شخصی خود تعدادی از صهیونیست‌ها و نظامیان آنان را زیر گرفته وکشتند.
تحولات چند روز گذشته در قدس اشغالی نشان داده است، نگرانی‌های کارشناسان صهیونیست از احتمال آغاز انتفاضه سوم مسجد الاقصی نابجا نبوده است، در همین راستا جوانان فلسطینی در صفحات پایگاه‌های اجتماعی از راه‌اندازی یک جنبش جدید برای زیر گرفتن شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست خبر دادند.
فلسطینیان در صفحات مختلف اعلام کردند، گرچه آنان به سلاح دسترسی ندارند اما می‌توانند خودروهای خود را به سلاح تبدیل کرده و به جای فشار دادن ماشه اسلحه، بر روی پدال گاز فشار دهند.
اینگونه واکنش‌ها، گویای آمادگی ملت فلسطین و شرایط سرزمین‌های اشغالی برای مقابله با اشغالگران و نویدبخش آغاز انتفاضه سوم مسجد الاقصی است.
"شائول موفاز" رئیس حزب کادیما و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی نیز امروز پنجشنبه طی اظهاراتی نسبت به آغاز انتفاضه سومین هشدار داده و اعلام کرد، اگر روند مقاومت در قدس تشدید شود، به حد انتفاضه خواهد رسید.
روز گذشته (چهارشنبه) "ابراهیم عکاری" یکی از فعالان حماس که در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی سکونت داشت با خودروی خود چند شهرک نشین را زیر گرفت؛ بر اثر این حمله شهادت طلبانه 2 صهیونیست کشته و 20 نفر دیگر از آنان زخمی شدند.
تاکنون تصاویر مختلفی برای این جنبش جدید و ترغیب فلسطینیان برای پیوستن به آن طراحی شده است که برخی از آنان را در زیر مشاهده می‌کنید:

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    11 1
    اینطوری می خوان حقانیتشون رو نشون بدن.الان مردم دنیا نمی گن اسرائیل حق داره در مقابل داعشیا از خودشون مقاومت نشون بدن
  • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    2 11
    دمشون گرم
  • بی نام US ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    11 0
    اصلا هم جنبش خوبي نيست. قرار نيست چون فلسطيني اند هركاري كنن خوب و پسنديده باشه و تشويقشون كرد. يعني چي زيرگرفتن مردم عادي؟؟؟ حالا ميخواي چاپ كن ميخواي چاپ نكن
  • سعید A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    18 1
    فکر کنم این کار به رسانه های غربی کمک میکنه تا بیشتر و راحت‌تر چهره ی فلسطینیای مظلوم رو بد جلوه بدن، از طرف دیگه احتمالا کسایی که کشته میشن غیرنظامی‌های اسرائیلن، کسایی که احتمالا خیلی‌هاشون از سر نادونی یا حتی ناچاری رفتن اونجا یه زمانی از رسانه‌های داخلی میشنیدم که رژیم اسرائیل خیلی از یهودیا رو با ترسوندن و کارای دیگه میکشونه اسرائیل