روحانی با تأکید بر اینکه سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم سرمایه‌ای عظیم و نعمتی بزرگ برای کشور بود، گفت: اقدامات شهید حسن تهرانی‌مقدم بسیار استراتژیک، حیاتی و تأثیرگذار در سرنوشت کشور بود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و در دیدار سرزده و در فضایی صمیمی با خانواده شهیدان علی و حسن تهرانی مقدم گفت‌وگو کرد.
رئیس‌جمهور با اشاره به روز حادثه شهادت شهید حسن تهرانی‌مقدم، گفت: در جلسه شورای‌عالی امنیت ملی بودم که خبر شهادت شهید حسن تهرانی‌مقدم را شنیدم و بسیار متأثر شدم. این شهید فردی ارزشمند، بااخلاق و صادق بود که همواره حساب شده و دقیق سخن می‌گفت.
روحانی با تأکید بر پشتکار شهید حسن تهرانی‌مقدم در خدمت به کشور، تصریح کرد: این شهید علاوه بر تخصص خود، شخصیتی کم‌نظیر بود که خدمات ارزشمندش به کشور در مقاطع حساس تأثیرگذار بود.
مادر شهیدان علی و حسن تهرانی‌مقدم با تأکید بر خصوصیات اخلاقی شهید حسن تهرانی‌مقدم، گفت: شهید بسیار مهربان، خوش‌اخلاق و فعال در خدمت به انقلاب و مردم بود.
مادر شهیدان علی و حسن تهرانی‌مقدم با اشاره به اینکه شهید علی تهرانی‌مقدم در ظهر عاشورای سال 1359 در سن 17سالگی شهید شد، از خدمات و حمایت‌های دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید از خانواده شهدا تشکر کرد.
رئیس‌جمهور لوح تقدیری را به همسر و مادر شهید حسن تهرانی‌مقدم اهدا کرد.
روحانی همچنین از حسینیه شهدای غدیر که شهید حسن تهرانی‌مقدم چند روز قبل از شهادت آن را افتتاح کرده بود، بازدید کرد.
/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    17 2
    شهید حاج حسن عزیز شخصیتی تکرار نشدنی ، جسور و زحمت کش و مهربان همیشه در خاطر ما خواهی ماند و بدان که همیشه به یادت هستیم. روحت شاد و یادت گرامی