پس از برخورد قانونی با بازیکنان جاعل کارت های خدمت سربازی، یک قشر از فوتبال دچار ضرر شدیدی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ماجرای کارت جعلی خدمت سربازی اگر چه پایان جالبی برای بازیکنان نداشت اما یک قشر، بیش از فوتبالیست ها از لو رفتن این کارت ها متضرر شدند. نام این قشر که اکثرشان مشغول مکیدن خون فوتبال هستند؛ قشر «دلالان» است. 

آنها برای برخی از بازیکنان دارای کارت جعلی خدمت سربازی، به قول خودشان زحمات زیادی کشیده اند. یکی از این دلالان وقتی از ادامه حضور بازیکنش در یک تیم معتبر ناامید شده بود، گفت: «این موضوع برای خود فوتبالیست نمی تواند به اندازه ما ضرر به همراه داشته باشد. آن فوتبالیست دو سال در یک باشگاه نظامی فعالیت می کند و بعد برمی گردد و به تیم دیگری می رود اما تکلیف ما چه می شود که در ابتدای فصل این همه فعالیت کردیم تا این فوتبالیست ها تیم پیدا کنند.»
بازیکنانی که کارت های خدمت سربازی جعلی داشتند، باید به تیم های نظامی بروند و به جای قراردادهای میلیارد تومانی، فقط با ماهی 150 هزار تومان فوتبال بازی کنند! این مساله می تواند ضرر وحشتناکی به فعالیت دلالان فوتبالی بزند و از این رو، این قشر پرکار که هر روز بر تعدادشان افزوده می شود، نگران آینده کاری خود شده اند!

بد نیست بدانید دلالان فوتبال تنها می توانند 10  درصد از قرارداد بازیکنان طرف قرارداد را به خود اختصاص دهند و با این وجود آنها به ازای هر ماه فقط 15 هزار تومان از طریق بازیکنان سرباز خود درآمدزایی خواهند داشت.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =