ایسنا نوشت:

یک روزنامه کویتی اعلام کرد که اخیرا دیدار محرمانه‌ای میان عبدالله دوم با بنیامین نتانیاهو در امان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منابع آگاه در مصاحبه با روزنامه کویتی "الجریده" اعلام کردند: در این دیدار که دو روز گذشته در امان، پایتخت اردن صورت گرفت، درخصوص تنش‌های اخیر در قدس و تحولات در مسجدالاقصی و همچنین شهرک‌سازی اسرائیل مذاکراتی صورت گرفت.

منابع تاکید کردند: در این دیدار توافق شد که هماهنگی گسترده‌ای میان مسئولان اسرائیلی وجود داشته باشد تا اوضاع در مسجدالاقصی آرام شود.

منابع افزودند: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل این تصمیم را دارد تا مانع از ورود یهودیان به مسجدالاقصی در دوره زمانی آتی شود و وی می‌خواهد مکانیزم‌های جدیدی را برای سفر گردشگران تعیین کند.

منابع خاطرنشان کردند: بیانیه‌ای که نتانیاهو اخیرا صادر کرد و در آن اعضای کنست را به خویشتن‌داری و عدم ورود به مسجدالاقصی فراخواند، در نتیجه این دیدار بوده است.

منابع عنوان داشتند: عبدالله دوم، پادشاه اردن محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را درجریان این دیدار قرار داده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    3 0
    ایران خیلی راحت میتونه عوض دعوا کردن از پول نفت اعراب ترسو به نفع خود استفاده کند۰۰۰۰ همون کاری که الان آمریکا و فرانسه و انگلیس انجام میدهند