رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان (گردنه حیران) و مازندران (ارتفاعات کرج-چالوس و هزار) بارش برف اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: هم اینک در ارتفاعات محور کرج-چالوس و هراز در استان مازندران، گردنه حیران در استان گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در استان‌های کرمانشاه‌،کردستان، گیلان،‌ مازندران،‌ همدان و محور ساوه-تهران استان مرکزی و محور جاجرود در شرق استان تهران بارش باران اعلام شده است.

سرهنگ حمیدی گفت: محور قم به گرمسار و شمشک به دیزین همچنان مسدود است.

 

رانندگان جهت تردد از جاده های اردبيل زنجير چرخ همراه داشته باشند

بارش برف در اغلب محورهاي مواصلاتي استان اردبیل، سطح جاده ها را خيس و لغزنده کرده؛ که ضروريست رانندگان زنجير چرخ به همراه داشته و باحوصله و هوشياري کامل رانندگي کنند.

بارش برف که از شب گذشته آغاز و هم اکنون نيز در اکثر مناطق استان اردبيل ادامه دارد، سبب شده تا اهالي استان در فصل پاييز روزهاي سردي را سپري ، بطوريکه برف و سرما و کاهش محسوس دما ،مشکلاتي را در تردد روزانه مردم بوجود آورده است.

براين اساس، با توجه به ادامه بارش ها و خيس و لغزنده بودن سطح جاده ها ،ضروريست رانندگان جهت تردد از محورهاي مواصلاتي استان بويژه نواحي کوهستاني و گردنه ها زنجير چرخ به همراه داشته و وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني و زمستاني مجهز کنند.

همچنين شايسته است رانندگان ضمن همکاري با ماموران پليس راه و راهنمايي و رانندگي ؛حتما" با احتياط ،سرعت مطمئنه و هوشياري کامل رانندگي کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 10
    ایناییکه تاسوعا و عاشورا رو ول کردن رفتن عشق و حال، حقشونه که تو جاداها توی برف گیر کنن. امداد هم نباید بهشون بشه. خدا خواسته که تو برف گیر کنن. اگه مسلمون شیعه هستین به جای این اعمال ضد مذهبی، برین توی هیئت ها برای امام حسین سینه بزنین.
    • اسماعیل A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
      5 0
      با این نظر دادنت . شما هم با داعش هیچ فرقی نمی کنی . به قول سعدی علیه الرحمه :جان پدر تو نیز اگر بخفتی به از آن که در پوستین خلق افتی .