ایسنا نوشت:

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وزیر امور داخلی این رژیم امروز(یکشنبه) استعفانامه خود را به نخست وزیر ارائه کرده وعلت آن را تصمیم به کناره‌گیری از زندگی سیاسی خود دانسته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی گزارش کردند، گیدون ساعر، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) استعفانامه رسمی خود را به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارائه کرد.

وزیرامور داخلی رژیم صهیونیستی در حضور جمع کثیری از اعضای حزب ضمن اعلام تصمیم خود مبنی بر کناره گیری از زندگی سیاسی گفت، می خواهد به گونه‌ای دیگر زندگی کند و بعد از اعیاد یهود که پایان ماه جاری میلادی آغاز می‌شود و تا نیمه ماه آینده ادامه دارد به عنوان وزیر داخلی این رژیم استعفا خواهد داد.

وی پیشتر خواهان برگزاری نشست اعضای حزب لیکود شده بود که گمان می‌رفت قصد وی از برگزاری این نشست بررسی محبوبیت خود در داخل حزب و آمادگی برای اعلام تصمیم خود مبنی بر رقابت بر سر ریاست این حزب علیه بنیامین نتانیاهو باشد.

ساعر درحالی این اقدام را انجام داد که در ماه سپتامبر گذشته با اعلام قصد خود برای استعفا محافل صهیونیست را شوکه کرده بود. در آن زمان، برخی مقامات حزب لیکود در واکنش به این تصمیم وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کردند احساس می‌کنند کشتی کابینه ائتلافی در حال غرق شدن است و زمان انتخابات این رژیم نزدیک تر شده است.

همچنین برخی مسئولان ارشد در حزب لیکود در گفت‌وگو با یدیعوت آحارونوت اعلام کردند ساعر ترجیح داد به جای مقابله با نتانیاهو از پست خود کنار برود، اما درصورتی که نتانیاهو از پست خود کنار رود ساعر به منصب خود باز می‌گردد.

مقامات حزب لیکود تاکید می‌کنند: نتانیاهو در نهایت حزب لیکود را از دست خواهد داد، چرا که همه احساس می‌کنند که کشتی این حزب در حال غرق شدن است و ما به انتخابات نزدیک شده‌ایم.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =