فارس نوشت:

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: نامه استیضاح وزیر ارشاد را امضا نکرده‌ام.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری گفت: گفت‌و‌گویی دوستانه در خصوص عملکرد وزیر ارشاد در حاشیه برگزاری کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه با آقای جنتی داشتیم.

او ادامه داد: برخی از سایت‌ها و رسانه‌ها این صحبت دوستانه ما را به عنوان مصاحبه من پخش کرده‌اند که در اصل کذب است و من هیچ مصاحبه‌ای در خصوص لزوم استیضاح یا عدم استیضاح آقای جنتی نداشته‌ام.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیالوگ دوستانه به آقای جنتی گفتم به خاطر اینکه از خانواده‌ای روحانی و همجنس ما هستید و ما هم احترام زیادی برای آیت‌الله جنتی قائل هستیم از استیضاح شما صرف‌نظر کردیم اما باید در سیاست‌ها و عملکردهای وزارت ارشاد تجدید نظر کنید.

بزرگواری گفت: البته نامه استیضاح وزیر ارشاد را یک روز قبل برای امضا نزد من هم آوردند اما چون در روز پنج‌شنبه آقای جنتی میهمان ما در کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه بود آن را به احترام این حضور امضا نکردم.

او با بیان اینکه امضا نکردن نامه به معنای موافقت با عملکرد جنتی در وزارت ارشاد نیست، گفت: من هم معتقدم که باید رویه فعلی در وزارت ارشاد تغییر کند اما باز هم معتقدم که باید به جنتی فرصت داد تا از خود دفاع کند و جوابگوی دغدغه نمایندگان باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین به انتظار دفاع جنتی از عملکردش خواهیم نشست و امیدواریم که مجلس را با جواب‌های خود قانع کند که شرط تدوام حضور وی در ارشاد همین است.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    4 3
    امضا کنی دور بعد مجلس رد صلاحیت می شی