فارس نوشت:

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عاشورای حسینی مقارن با 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز هم دستجات عزاداری را داریم و هم راهپیمایی و تجمع در مقابل لانه جاسوسی که پلیس تمهیدات خاصی را اعمال خواهد کرد.

سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: برنامه پلیس راهور تسهیل تردد و رفت‌وآمد خودروهاست و بدین منظور حضور 100 درصدی در این دو روز خواهد داشت.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی گفت: در بعضی از مناطق سطح شهر تهران بخصوص در مناطق مرکزی، مراسم و دستجات عزاداری متعددی برگزار می‌شوند و مسلم است که برای مدت زمانی در این مسیرها پلیس راهور محدودیت‌هایی قائل شده و انسداد مقطعی را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: عاشورای حسینی مقارن با 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز هم دستجات عزاداری را داریم و هم مراسم راهپیمایی و تجمع در مقابل لانه جاسوسی.

سرهنگ حسینی گفت: در محدود خیابان طالقانی حد فاصل نجات‌اللهی تا مفتح از شب قبل پاکسازی می‌شود یعنی هیچ خودرویی نباید در این محدوده توقف کرده باشد و از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه محدودیت تردد در این خیابان را اعمال خواهیم کرد.

او در مورد خط ویژه خیابان طالقانی گفت: خط ویژه این مسیر نیز تا پایان مراسم 13 آبان از خیابان سمیه تردد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد برپایی نماز ظهر عاشورا و تمهیدات پلیس راهور تصریح کرد: با توجه به این امر که دستجات عزاداری در هنگام اذان ظهر در روز عاشورا در سطح معابر اقامه نماز خواهند کرد، در همان محدوده‌ها پلیس راهور محدودیت‌هایی را به صورت مقطعی با توجه به نیاز و شرایط موجود اعمال خواهد کرد.

سرهنگ حسینی به گل‌مالی ماشین‌ها در ایام محرم اشاره داشت و گفت: اگر گل‌مالی ماشین منجر به پوشاندن پلاک خودرو شود، از نظر آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی تخلف محسوب می‌شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دلواپس IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    11 1
    پلیس باید ماشینهایی که گل مالی میکنن رو درجا بخوابونه. این مسخره بازیا چیه از خودشون در میارن.اه اه اه...
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    6 2
    عزاداری امام حسین باید با تعمل و تعقل باشد اعمال متفرقه و منحرفه مانند گل مالی فقط باعث مضحکه میشود برادر
  • مهدی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    8 1
    گل مالی هم شد کار؟
  • رضا A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    1 3
    البته پوشاندن شیشه‌های خودرو هم تخلف است