«مختارنامه» به کارگردانی داود میرباقری و «شب دهم» ساخته حسن فتحی همچنان در میان پرطرفدارترین مجموعه‌های مرتبط با محرم هستند.

در گزارش سریال های محرمی,شب دهم و مختار نامه از سوی کاربران مورد توجه  قرار گرفت؛ نکته جالب توجه این بود که سریال شب دهم برخلاف تصور بیش از مختار نامه مورد توجه قرار گرفت.

شب دهم با 53 درصد به دلیل محتوای داستانی و بازی های زیبا مورد توجه کاربران بود. در مقابل 33 درصد کاربران مختار نامه به دلیل ساخت قوی و استثنایی مورد توجه قرار گرفت. از نگاه این گروه از کاربران  مختار نامه اصلا قابل مقایسه با هیچ سریالی نیست.

گروه سومی هم مقایسه کاربران را درست ندانستند. یکی از این کاربران نوشت: مختار در ژانر سریالهای تاریخی فوق العاده ساخته شده بود ، مگه میشه مشابه کاراکتر بی نظیر کیانیان رو در کار دیگه ای دید؟ در حالیکه شب دهم داستانی شبه تاریخی تخیلی داشت که بسیار زیبا و تاثیرگذار هم ساخته شده بود، و فقط به واقعه عاشورا پرداخته بود ولی مختار مجموعه گسترده ای از داستانها رو دنبال می کرد.

در مقابل یکی از حامیان شب دهم در انتقاد از مختار نوشت:دیالوگ های ضعیف. جلوه های ویژه ضعیف  و اغراق در واقعیت از اشکالات این سریال بود. 
مجموعه نظرات کاربران را اینجا ببینید.

17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383359