درخشان می گوید تقصیر رسانه ها هم هست که با یک برد بازیکنان را بالا می برند و سر این بازیکنان گیج می رود.

به گزارش خبرورزشی؛پنج‌شنبه هفته گذشته پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر توانست با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان بگذرد و 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند اما شاید آنچه این بازی را تحت‌تأثیر قرار داد تعویض دقیقه 66 پیام صادقیان بود. ستاره جوان و پرحاشیه پرسپولیس در هنگام خروج، هم به صورت لفظی به حمید درخشان اعتراض کرد و هم در دقیقه 87 نیمکت را ترک کرده و راهی رختکن شد تا خشم سرمربی تیمش را برانگیزد و... در همین ارتباط خواندن تازه‌ترین صحبت‌های حمید درخشان خالی از لطف نیست.

آقای درخشان شما در زمان فوتبال خود تعویض شدید؟ و اگر پاسخ مثبت است آیا به تعویض خود اعتراض می‌کردید؟
حتماً تعویض شدم اما هرگز به خودم اجازه اعتراض نمی‌دادم و از این ادا و اطوارها درنمی‌آوردم!

لابد متوجه شدید منظورمان پیام صادقیان و بازی با پیکان است؟
متوجه شدم. این آقایان هنوز غوره نشده، مویز شده‌اند. متأسفانه نمی‌دانند هرقدر هم بزرگ باشند پرسپولیس از آنها بزرگ‌تر است هرچند خیلی مانده تا بزرگ شوند.

حمید درخشان بزرگ‌تر است یا پیام صادقیان؟!
(به شكلي معني‌دار مي‌خندد): نه آقاجان! من حميد درخشان 90 بازي ملي و حدود 15 گل ملی هم در کارنامه دارم اما این همه دنگ و فنگ و ادا و اطوارهای امثال صادقیان را نداشتم.

بی‌تعارف شما مقصرید یا ما رسانه‌ها؟!
من فقط تعویض کردم. آن لحظه تشخیص دادم پیام را بکشم بیرون و دیدید که بلافاصله هم گل زدیم و بازی را بردیم. اشتباهی مرتکب نشدم اما اگر اشتباه هم می‌کردم باز صادقیان حق اعتراض نداشت.

منظورمان این است که شما به عنوان مربی برخورد لازم را نکردید و ما هم شاید یک مقدار بیشتر از ظرفیت بازیکن به او بها دادیم!
حق با شماست. با 2 بازی خوب چنان یک بازیکن را بالا می‌برید که سرش گیج می‌رود و خودش را گم می‌کند.

ولی برخی معتقدند شما هم به دلیل آنکه به پیام صادقیان احتیاج دارید با او مدارا می‌کنید؟
آقای یکتا! همین حرف‌ها مشکل‌ساز می‌شود. همین صحبت‌ها دردسر درست می‌کند. مگر طی یکی، دو ماه گذشته ما پیام صادقیان را داشتیم؟ دیدید بدون او هم به راه‌مان ادامه دادیم.

البته پیام صادقیان در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام نوشته که نیم‌فصل از پرسپولیس می‌رود.
در این رابطه اول باشگاه تصمیم می‌گیرد ولی پیام صادقیان بهتر است به شهرش برگردد تا قدر تیم بزرگ پرسپولیس را بداند. شما نمی‌دانید چه بازیکنانی با من تماس می‌گیرند و خواهش و التماس می‌کنند که برگردند پرسپولیس!

جداً؟! کدام بازیکنان؟
نمی‌خواهم اسم ببرم اما کسانی که ظاهراً اسم‌شان را تریلی هم نمی‌کشید تازه پس از جدا شدن از پرسپولیس فهمیده‌اند این تیم چه عظمتی دارد و حتی به من اعلام می‌کنند حاضرند مجانی برای پرسپولیس بازی کنند!

بحث دیگر هم این است که به هر حال در دربی به پیام صادقیان احتیاج دارید!
پرسپولیس به بازیکنی احتیاج دارد که سرش را برای این تیم بگذارد و برای تیمش تولید حاشیه نکند. پیام صادقیان هم از آسمان به زمین نیفتاده و با این رفتارها، اول به خودش ضربه می‌زند. (جوری حرف می‌زند انگار دیگر تمایلی به ادامه بحث درباره صادقیان ندارد!)

به عنوان سؤال آخر؛ منصور ابراهیم‌زاده پس از پایان بازی عنوان کرد که این پرسپولیس ضعیف‌ترین پرسپولیس سال‌های اخیر بوده است؟
از ابراهیم‌زاده توقع نداشتم ولی یک سؤال دارم و آن، این است که چرا تیم پیکان نتوانست مقابل ضعیف‌ترین پرسپولیس سال‌های اخیر به قول خودشان به پیروزی برسد؟! (پس از گفتن این جمله می‌خندد و از ما خداحافظی می‌کند!)

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =