مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی ، با شعار حمایت از حرکت های که به کاهش فرآیند تغییر اقلیم و خشکسالی کمک می کنند، حضور می یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست  محمد درویش مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری چندین نشست با مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون والیبال گفت: با موافقت محمد رضا داور زنی رییس فدراسیون والیبال ، مسابقات سال آینده لیگ جهانی والیبال با شعار های محیط زیستی برگزار می شود.

وی گفت : در مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ایران که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود شعار تیم ملی حمایت از حرکت های که به کاهش فرآیند تغییر اقلیم و خشکسالی کمک می کند؛ خواهد بود.

درویش با تاکید بر اینکه یک شعار محیط زیستی نیز بعنوان شعار محوری تیم ملی والیبال خواهد بود، گفت: والیبالیست ها با این حرکت نمادین دغدغه مهم زیست محیطی خود را اعلام می کنند

مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیراهن تیم ملی والیبال در راستای این شعار و در حفظ محیط زیست طراحی می شود.

همچنین بخشی از فضای میادین ورزشی به این شعار های محیط زیستی اختصاص می یابد تا تماشاچیان بیش از بیش متوجه بحران های محیط زیستی قرار گیرند.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =