ایسنا نوشت:

رییس کلانتری 151 یافت‌آباد از دستگیری سه اوباش جنوب غرب پایتخت که اقدام به عربده کشی، قدرت‌نمایی و ضرب و جرح شهروندان کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین ذکایی‌خو در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 24 روز 26 مهرماه امسال یک مورد حادثه درگیری و نزاع دسته‌جمعی به آدرس خیابان خلیج فارس، خیابان المهدی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران گشت انتظامی این یگان به محل اعلامی اعزام و مشاهده کردند که شماری از افراد شرور و اوباش منطقه با چوبدستی و چماق در حال عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد هستند.

او با بیان اینکه این افراد پس از رویت واحد گشت از محل متواری شدند گفت: اما پس از گذشت حدود نیم ساعت دوباره با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و گزارش ورود به عنف، تخریب و ضرب و جرح در محله خلیج به ماموران کلانتری اعلام شد.

رییس کلانتری 151 یافت‌آباد با بیان اینکه ماموران مجدد به محل اعزام شده و مشاهده کردند که درب و شیشه‌های پنجره خانه یکی از شهروندان تخریب شده است گفت: در جریان این حادثه شخصی با هویت آرمان نیز که از ناحیه سر و صورت مجروح شده بود به ماموران گفت که افرادی با هویت منوچهر، سامان و ناصر با چند فرد ناشناس دیگر به زور وارد خانه شده و او را مجروح کردند.

ذکایی‌خو با بیان اینکه این افراد پس از تخریب منزل متواری شده بودند گفت: تحقیقات ماموران برای دستگیری این افراد ادامه داشت تا اینکه در ساعت یک بامداد روز 27 مهرماه مجددا خبر درگیری شدید، نزاع و عربده کشی در بیمارستان فیاض‌بخش از سوی عوامل حراست به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که سه متهم تحت تعقیب برای مداوا به بیمارستان آمدند و در آنجا شروع به عربده کشی، فحاشی و قدرت‌نمایی کردند.

رییس کلانتری 151 یافت‌آباد با بیان اینکه ماموران هر سه نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند گفت: شاکیان نیز به کلانتری مراجعه و متهمان دستگیر شده را موردشناسایی قرار داده و اعلام کردند که این سه تن همان افرادی هستند که به زور وارد خانه‌شان شده و با تخریب و ضرب و جرح اقدام به سرقت کرده بودند.

او با بیان اینکه در همان ساعات بامداد نیز گزارش دیگری درخصوص عربده کشی و قدرت نمایی مستانه این افراد به پلیس گزارش شده بود گفت: افراد دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح سه جنوب غرب پایتخت هستند که پس از دستگیری برایشان پرونده تشکیل داده شد و برای کشف دیگر جرائم و شناسایی همدستانشان در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    54 5
    دست و پاشون و ببندن بندازن تو بيابون تا بميرن
  • قانون رو درست کنید IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    62 0
    بعد از یک هفته آزادن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    21 4
    ترخدا بگذارید مسیولین قضایی با این ارازل برخورد کنند، تا بخواند با این ارازل برخورد کنند چند نفر پیدا میشند میگند ریشه یابی کتید، و انسانی نیست اعدامشون کنید
  • بی نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    15 0
    درجه سه
  • حمید GB ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    38 5
    اینارو اگه درجا عدام میکردین حساب کار دست رفقاشون می یومد کم کم از بین می رفتن
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    33 0
    بايد با اينها مثل افراد مخل امنيت ملي برخورد کرد تا کسي جرات نکنه باعث ناامني بشه.
  • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    29 0
    چند روز دیگه آزادشون میکنن
  • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    12 0
    هردم از باغ بری میرسد
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    37 0
    مهم اینه دو روز دیگه آزاد میشن یاغی تر میشن تازه اسمم در کردن
  • بی نام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    21 0
    ببخشید یه سوال. این "اوباش سطح سه" که در متن مقاله آمده چیه؟ اگه ممکنه طبقه بندی اوباش را هم تعریف نمایید تا ما معنی سطح 2 و سطح یکش را هم بفهمیم. ممنون
  • بی نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    14 0
    مهم اینه تو ایران تخم مرغ دزد شتر دزد میشه
  • علی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    9 0
    یعنی فکر میکنین دفه ی اولشونه؟/ دفعه های قبلی چیکارشون کردن مگه؟ ایندفعه هم همونکار رو میکنن..دوباره روز از نو روزی از نو
  • علي IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    11 0
    سطح سه ، يعني ببين يكش چيه كه اينا سه هستن ، يك هفته كه چه عرض كنم احتمالا همون روز آزادن دزد ماشين ما چون سابقه دار بود يك روز بعد دستگير شد ، بعداز رفتن به دادسرا ، فرداش در خونه ديديمش، ميگيم چرا اينو آزاد كردين ، ميگن وثيقه گذاشته ، آدرس سند وثيقه رو رفتيم ،‌اصلا وجود نداشت ، خلاصه نه اون زنداني شد نه ماشين ما برگشت به همين سادگي .....