رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر با صدا و سیما به توافق نرسیم با شبکه‌های دیگر مذاکره خواهیم کرد.

به گزارش فارس، علی کفاشیان اظهار داشت: در جلسه امروز موارد مختلفی بحث و بررسی شد که یکی از آنها حق پخش تلویزیونی بود که فعلاً به نتیجه نهایی نرسید. باید با جاهای دیگر مذاکره کنیم تا این موضوع حل شود. باید بتوانیم موضوع حق پخش را حل کرده تا فوتبال را به مردم نشان دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ورود شبکه خارجی قانونی است یا خیر، گفت: حتماً باید قانون را رعایت کنیم در غیر این صورت نمی‌توانیم فوتبال را پخش کنیم. شرایط دیگری هم هست که باید فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته‌اند اگر موضوع حق پخش رعایت نشود احتمال دارد فوتبال تعطیل شود، گفت: یکی از راه‌ها همین است اما علاقه‌داریم که مسابقات لیگ برتر را پخش کنیم. اگر به حق پخش لطمه بخورد در نهایت لیگ را تعطیل خواهیم کرد. حق پخش یکی از راه‌های درآمد فوتبال است که باید پرداخت شود اما فعلاً چیزی به ما داده نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهادی از شبکه خارجی برای پخش مسابقات شده است یا خیر،‌گفت: پیشنهاداتی داده‌اند چه داخلی چه خارجی که می‌خواهند مسابقات را پخش کنند. اگر با صدا و سیما به توافق نرسیم با آنها وارد مذاکره می‌شویم تا توافقات صورت بگیرد.

کفاشیان در مورد اینکه سازمان لیگ گفته است موارد مختلفی وجود دارد اما آن چیزی که مشخص است تا کنون چیزی صورت نگرفته است اگر بخواهیم این موضوع را از طریق هیأت دولت حل کنیم باید از طریق وزارت ورزش کارها را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا مسابقات تیم ملی هم با این روند پخش نخواهد شد، گفت: بازی‌های بین‌المللی تیم ملی مشکلی ندارد و تابع مقررات خاص خودش است و قابل پخش است. ما تصمیم گرفتیم که اگر قرار است بازی‌ها پخش نشود هیچ مسابقه‌ای از لیگ پخش نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا توافقات اگر صورت بگیرد همان 160 میلیارد خواهد بود یا خیر، گفت: همان مبلغ است و چیزی کم و زیاد نشده است. البته ما روی یک مبلغ پافشاری نکرده‌ایم بلکه گفته‌ایم موارد دیگر را هم بررسی کنیم ما می‌خواهیم هرچیزی هست داخل یک سبد بریزیم و با هم تقسیم کنیم یا اینکه یک شبکه خصوصی به ورزش اختصاص دهند و ما هزینه‌اش را هرچقدر باشد پرداخت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه اگر شبکه‌های خارجی حق پخش را بخرند، مسابقات را کارتی می‌کنند آن وقت شرایط چگونه می‌شود، گفت: ما توقع نداریم که آن را به مردم بفروشند برای این کار هم راه حل داریم البته تبلیغاتی که صدا و سیما در جریان بازی‌های لیگ به دست می‌آورد بالاست. ما می‌خواهیم حق پخش مسابقات داده شود تا بتوانیم کیفیت باشگاه‌های خود را بالا ببریم. اگر باشگاه حرفه‌ای می‌خواهیم باید موارد دیگر هم حرفه‌ای باشد.

وی در مورد اینکه گفته‌اند ضرغامی در صدا و سیما حضورش موقت است، عنوان کرد: من از این موضوع خبر ندارم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مسابقات پخش نمی‌شود و هواداران هم به ورزشگاه نمی‌روند گفت: اینطور نیست در استان‌ها تماشاگران از بازی‌ها استقبال خوبی می‌کنند اگر پخش نشود مردم به ورزشگاه می‌آیند و این کار به زمان نیاز دارد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا احتمال دارد دربی به تعویق بیفتد یا خیر،‌گفت:‌ این موضوع باید بررسی شود و احتمال جابجایی وجود دارد.

وی در مورد دیدار با ضرغامی عنوان کرد:‌ رسانه ملی مسابقات جام جهانی را به خوبی پوشش داد و ما هم از آنها تشکر کردیم. بحث حق پخش جدا، بحث تشکر به خاطر جام جهانی جدا. ما همیشه از رسانه ملی حمایت کردیم اما این دلیل نمی‌شود که آنها درآمد حاصل از پخش مسابقات را صرف کارهای خود کنند.

کفاشیان همچنین درباره مشکل مهرداد پولادی، گفت: هر موقعی مقررات اعمال شود مطابق آن عمل می‌کنیم. بالاخره هر کسی قانون را دور بزند و خلاف کند حبس می‌شود. ما هم خلاف کنیم حبس می‌شویم. هیچ فرقی بین یک فوتبالیست و یک شهروند نیست.

وی درباره اینکه آیا پولادی به تیم ملی دعوت می شود، اظهار داشت: اگر قانون نگذارد مطابق مقررات نمی‌توانیم او را دعوت کنیم. هر چند یک بازیکن خوب باشد. او باید مشکلش را حل کند.

کفاشیان همچنین درباره اینکه گفته شده فدراسیون فوتبال باید فردی را که در اینچئون تخلف کرده به مراجع قضایی تحویل دهد، عنوان کرد: کمیته اخلاق باید او را معرفی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه قرار شده در جلسه بعدی که اگر بین شما و ضرغامی برگزار شود، رؤسای بسکتبال و والیبال نیز می‌خواهند حضور داشته باشند و این موضوع به شما کمک خواهد کرد، گفت:‌صدا و سیما باید حمایت کند. ما اگر متکی به بودجه دولت و اسپانسرها باشیم نمی‌توانیم این رشته‌ها را توسعه دهیم.

کفاشیان درباره تعویق دربی عنوان کرد: سازمان لیگ ممکن است جابجایی‌هایی داشته باشد اما آنها در حال حاضر این موضوع را بررسی می‌کنند.

وی درباره اینکه اگر پرسپولیس بازیکن نداشته باشد، دربی به تعویق خواهد افتاد عنوان کرد: اگر پرسپولیس بازیکن نداشته باشد احتمال تعویق وجود دارد اما ما نمی‌گذاریم پرسپولیس بازیکن نداشته باشد.

عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک همچنین درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی عنوان کرد: با عراق یا کنیا صحبت می‌کنیم. بالاخره یک کشوری می‌آید.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 54
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    شادابیان رو جو گرفته
    • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      من که اصلا نگاه نمی کنم از صدا و سیما هم میخوام ریالی به این مفت خورا ندهد
  • بی نام RO ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    اصلا این بساط حق پخش که جناب کفاشیان الان پهن کردن کلا در این شرایط هم جالب هم خنده دار آخه مرد مومن شما اگه واقعا این حق پخش برات مهمه چرا قبل از شروع لیگ اعلام نکردی که مثلا این فصل پخش بی پخش پولشو بدین بگو حالا که صدا و سیما تا جایی که امکان داشت فدراسیون رو برای افتضاحات پی در پی کوبوند ما هم گفتیم حالا که اینطوری فوتبال بی فوتبال.بروووو عمو کفاشیان خنده دار هم هست برای اینکه شما که بودجه رو از دولت میگیری صدا و سیما هم که از دولت میگیره،حالا دولت پول بده به صدا و سیما که بده به شما؟ این که شد از این جیب به اون جیب شما برو همون فوتبال آبکی دوغکی حال به هم زنتو به خارجی ها بفروش ببینیم کی میخره؟والا آب از آب تکون نمیخوره حیف پول بیت المال
    • بی نام A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      اولا که بساطش الان پهن نشده بلکه از یکسال قبل دارن جلسه میزارن ولی صدا وسیما زیربار نرفته دوما این پول دولت نیست بلکه پول آگهی هایی است که از شرکت های خصوصی گرفته میشه و باید به فوتبال برگرده نه اینکه صرف تاسیس شبکه های بی مخاطب بشه سوما تنها راه خصوصی سازی و واگذاری باشگاهها همین دادن حق پخش هستش
    • بی نام A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      120 7
      آقاجون چی میگی؟ پول آگهی های قبل و بین بازی و آگهی های برنامه 90 رو هم نباید بدن به خود فوتبال؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
      11 1
      ضرغامی پول آگهی ها رو نمیده.میخوان براش ردیف بودجه تعریف کنن.پس برای چی میگن مجلس حل و فصلش کنه.والا حیف پول که بدی فوتبال علی اصغری ببینی
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    این ماجرا یه لاپوشانی به دسته گلهای اخیر بود و منحرف کردن اذهان عمومی در قبال پاسخگویی به شکستهای مفتضحانه
    • بی نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      99 5
      شما م که داری کپی حرف های صداوسیما رو میگی لا اقل یکم از خودت ابتکار داشته باش و حرف جدید بزن
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    لیگ انگلیس 4.5 ملیون به مشترک میفروشن فکر کنم لیگ ایران سالی 100 هزار بیشتر نمیارزه اگه این قیمت بفروشن هم 5 ملیون خریداری کنن میشه 500 میلیارد میتونن حسابی دست به خرید بازیکنای بزرگ جهان بزنن و ما بینندگان حال کنیم چی میشه دروگبا بیاد پدیده همیشه خبرهای خوب در راه است
    • حسین IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      2 88
      داداش کلاس چندمی ؟ میشه 5 میلیارد نه 500 میلیارد
    • بی نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      74 4
      حسین خودت کلاس چندمی داداشی؟ این بنده خدا درست حساب کرده 5 میلیون نفر در 100هزار تومان میشه 5 میلیارد
  • ارش.م A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    67 51
    لطفا سریعتر راهی برای پخش بازیها پیدا کنید حالا از صدا وسیما یا شبکه دیگه
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    71 7
    شبکه های خارجی خودتون هم میدونید که آخرش با همین صدا و سیما توافق میکنید. اگه حق پخش رو به شرکت های دیگه دادن بیایید و .... کنید رو کامنت من.
  • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    اگر این کفاشیان یک کار خوب کرده باشه همینه که جلوی زورگویی صدا و سیما وایساده
  • شروین A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    13 66
    مجوز اون رو هم باید همون صداسیما بده کفاشیان جان... ما را رها بکن با درد و رنج خویش...
  • نمانیا A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    کوتا نیا کفاشیان کاربرهایه خبر انلاین پشتت هستن
  • روزبه A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    28 3
    زیاد عجله نکنید
  • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    42 23
    يعني چي كه تاريخ دربي عوض ميشه... ما بليطشو از ٢ماه قبل خريداري كرديم و اون روزو فقط ميتونيم واسه تماشا بيايم... برنامه ريزي درستي من تو اين ورزش نديدم
  • محمود یوسفی A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    74 16
    بنظر کلآ شبکه ورزش باید در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته و همه فداراسیون ها به نسبت ، در کسب درآمد آگهی ها سهم داشته باشند و وزارت ورزش هم حق صدا و سیما را بپردازد.
    • پیشنهاد A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
      0 0
      من میگم فروش بازی ها رو استان به استان کنند تا رقابت هم باشه...
  • بردیا IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    13 51
    بابا شورش رو دراوردن دیگه،مردم چه گناهی کردن وسط لجبازی صداوسیما و فدراسیون گیر کردن؟
  • میلاد IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    102 3
    سی دی ش کنید بدین تو شبکه های خانگی .هاهاها
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    35 29
    کفاشیان دوستت داریم
  • بی نام RO ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    68 10
    حالا که فوتبال پخش نمیشه اتفاق خاصی افتاده؟ فقط مردم اعصابشون کمی راحت تر شده
  • بی نام RO ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    46 3
    سکوت آقایان گودرزی و خادم سوال برانگیزه... وزارت ورزشی ها چرا از فدراسیون که حرف حق رو می زنه حمایت نمی کننن ... تا چند ماه پیش دم از حیف و میل بیت المال و بودجه های دولتی می زدن ، خب یکی از راههای خصوصی شدن باشگاه ها گرفتن حق پخش واقعی از تلویزیون هستش
  • ناشناس IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    92 3
    هر چند این فوتبال ایران ارزش دیدن رو ندارد ولی حق با فدراسیون است
  • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    47 2
    این همه ملت رفتن تو دوبی پول خرج کردن، حالا یبار هم دوبی اسپورت بیاد تو ایران پول خرج کنه فقط بدین به شبکه های خارجی
  • علی رضا از اهواز IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    23 8
    نامردای بی معرفت ما مردم چه گناهی کردیم آخه ؟؟ خیلی نامردین
  • بی نام AE ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    85 1
    بدین به دبی اسپورت, بعد که اگه صدا و سیما خواست بره از دبی اسپورت بخره
    • دانیال A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      4 1
      جناب بی نام, اون وقت که باید دست به جیب بشی تا بتونی از دبی اسپرت فوتبال لیگ ایران رو ببینی حاضری شما به خاطر این فوتبال بی کیفیت پول بدی؟
  • رضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    7 24
    آخه کی حاضره بره از دوبی اسپرت بازیهای لیگ ایران رو بخره؟تقصیر تلوزیونه که بهترین بازیها رو مفت پخش کردهالبته وظیفه اش بودهدر نتیجه مردم فکر کردن شهر هرته و می تونن بزنن ماهواره و بازی رو مفت و مجانی ببینن.
    • بی نام RO ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      40 1
      آقا رضا ، درسته فوتبال حال و روز خوشی نداره ... اما صدا و سیما از تبلیغات همین مسابقات با کیفیت پایین داخلی میلیاردها تومن درآمد بدست میاره و حاضر نیست پنجاه پنجاه این پول رو تقسیم کنه
    • بی نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      3 22
      خب بله. ولی این چیزی که میگید مربوط به باشگاههای خصوصیه نه باشگاههای دولتی.اگه اینجور باشه باشگاههایی که از کارخونه های دولتی پول می گیرن هم باید پولشون رو پنجاه پنجاه با صدا و سیما شریک بشن
    • بی نام RO ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      6 0
      دوست عزیز نمی دونم برنامه 90 رو نگاه کردی یا نه ؟؟ آقای تاج رئیس سازمان لیگ گفتن که پول واقعی حق پخش رو به باشگاه ها بدن از اون ور دولت هیچ کمک به باشگاه ها نکنه
  • hamid A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    43 14
    بنظر من که پخش نشدن این فوتبال بی کیفیت و بیمار خیلی بهتره
    • بی نام A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      5 1
      دوست عزیز یک راه اصلی پیشرفت فوتبال همین پخش تلویزیونیه و یکی از دلایل افت فعلیش همین دولتی موندن فوتباله
  • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    18 50
    من که اصلا نگاه نمی کنم از صدا و سیما هم میخوام ریالی به این مفت خورا ندهد
  • سورنا IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    47 8
    همون بهتر پخش نشه. هم صدا و سیما حالش گرفته میشه و هم ما از دست این فوتبال راحت میشیم. بهتره هیچ کدوم کوتاه نیان.
  • كسري A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    11 39
    فوتبال سطح پايين ايران بايد مجاني پخش بشه جهت اطلاع اون دسته كه فكر ميكنن تو خارج شبكه ها مجاني پخش ميكنن از اين خبرها نيست كانالها به مردم ميفروشن ، اين بازي فردا اينطور ميشه كه مردم هم بايد از صدا و سيما بخرن با آكهي پول اسپانسر هيچ جا نيست فوتبال ايران براي پيشرفت بايد آماتور بشه همونطور كه قبلا آماتور بود سطح ليگ بالاتر بود پول فوتبال ايران رو داغون كرد
  • مجیدپرسپولیسی A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    2 0
    امیدوارم این پشتکاری که آقای کفاشیان در حق پخش داره درباره خصوصی سازی باشگاههای سپاهان و پرسپولیس و استقلال هم داشته باشه .. فوتبال حرفه ای فقط حق پخش نیست . میزان درامدزایی باشگاه ها هم هست که یکی اش همین حق پخش هست و یکی هم از اسپانسرینگ باشگاه ها که خیلی از باشگاه ها به جای تبلیغات از شعارهای مذهبی استفاده می کنند اونم نه در جهت مذهب بلکه اینکه چیزی روی پیراهنشون نوشته باشه . خارجی ها هم فکر میکنند این تبلیغاته . اما خدا کنه این باشگاه ها خصوصی به معنا واقعی بشن .
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    1 2
    دراین مملکت چه خبره فوتبال حرفه ای می خواهیم اما تلویزیون حرفه ای نمیخواهیم همه چیزو مجانی پخش می کنیم اما آگهی بازرگانی به نرخ جهانی حساب می شود یعنی الان تو ایران چه خبره
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    3 1
    آفرين آقاي كفاشيان ، نزار يد كه صدا و سيما به فوتبال ظلم كنه ..... درود بر شما
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    4 1
    امیدوارم پخش رو بدن به شبکه‌های خارجی. حداقل کیفیت پخش خیلی بهتر از صدا و سیما هست مخصوصا در شهرستان‌ها. توی شهرستان مسابقات هنوز فقط با دو دوربین فریم پایین فیلمبرداری میشه و واقعا کیفیت افتضاحه. لطفا چاپ کنید.
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    3 0
    همه اینها سر شرکت تبلیغاتی ا ن که با فدارسیون قرارداد تبلیغات میادین فوتبال رو بسته و اون هم از بابک زنجانی خط میگیره که بتونه همه چیز رو بهم بریزه و مشکلات اقتصادی برای مردم درست کنه به نظر من صدا و سیما نباید کوتاه بیاد و پول بیت المال تو حلقوم اینها بریزه و دستگاه های امنیتی هم باید پیگیر عملکرد و برنامه ریزی اینگونه شرکتها باشند
  • محمد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 6
    فوتبال و فدراسيون توي ليگ ايران شايد تو كل بازي هاش 5تا بازي خوب ببيني بقيش بدرد نخور...فوتبال ايران اصلا ارزش ديدن رو نداره چون فوتبالي كه وضعيت پايه هاش اينجوريه فردا پس فردا كه بزرگ شدن چه گلي به سر ميخوان بزننفقط آبروريزي ميتونن بكنن ديگه مثل اينچئون صدا و سيما واقعا براي صدا و سيما متاسفم،حالا كه ليگ ايران ديگه روي آنتن هاشون نميره ميتونن بيشتر از اين برنامه هاي بنجلشون رو نمايش بدن ولي خوبيش اينه فوتبال خارجي ها رو پخش ميكنه...خداروشكر كه جفتشون با هم كشمكش و مخالفت دارن مردم خيلي راحت ترن... 1دقيقه ديدن فوتبال اروپا برابري ميكنه 1000 دقيقه ديدن فوتبال آسيا
  • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    3 8
    تنها کار درست ضرغامی همین پخش نکردن مسابقات فوتبال بود. ای کاش همه برنامه های تلویزیون را پخش نمی کرد تا جهان گلستان شود.
  • سعید A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    4 3
    این فوتبال کجاش درسته که پخشش مهم باشه یا نه وقتی تیم امید رو فوتبالو سفید کرد وبا این لیگ آخه چه جذابیتی داره
  • متین A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    2 1
    واقعا این فوتبال کوجه بازاری ارزش این همه اخطلاط رو نداره هرچند حق با فدراسیونه .فقط پخش لیگهای اروپایی رو از ما نگیرید کافییه چون ما میخواهیم فوتبال واقعی ببینیم
  • hamzeh A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    26 2
    من عاشق فوتبالم وبه نظرم جناب كفاشيان اگه يه كار درست كرده باشه همينه خواهشن كوتاه نيا حتي اگه تمام بازيا پخش نشه حقو از اين صداوسيماي مفت خور بگير و اسمتو تو تاريخ ثبت كن جناب كفاشيان كوتاه نيا و نترس حتي اگه تهديد شدي
    • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
      3 0
      بعد شما هم میدونستی اینطور دیدن فوتبال مفت خوری میشه اگه حق پخش به شبکه های خارجی فروحته بشه اونوقت برای دیدن فوتبال ها داخلی هم باید پول بدین میدونستین؟
  • محمد A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    5 4
    اقای کفاشیان راز موندگاریت چیه؟
  • محسن IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    9 1
    فدراسیون باید با هر شبکه خارجی که پول بیشتری میده قرارداد ببنده چون وظیفه فدراسیون رشد و توسعه فوتبال و درآمد زایی بیشتر هست نه پخش بازیها. اون سازمان انحصاری صداوسیماست که وظیفه داره فوتبال را داخل ایران برای مردم پخش کنه. جان خودتون هرچی زودتر با شبکه های خارجی قرارداد ببندید.
  • سید A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    1 0
    کفاشیان دمت گرم حال کردیم دل ملت رو شاد کردی.
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    این جوری بهتره پخش نکنید