ایرنا نوشت:

معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: نگاه همه دنیا به مجتمع گاز پارس جنوبی است و این شرکت به یک مدل و برند معتبر در همه جهان تبدیل شده است.

حمیدرضا عراقی روز روز پنجشبنه در جمع مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: این مجتمع الگوی دانش فنی در میان همه صنعت کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و فعالیت‌های کارکنان و مدیران مجتمع گازی پارس جنوبی تقدیر کرد واظهارداشت: مشکلات همیشه و همه جا وجود دارند و هنر انسان‌ها و سازمان‌ها این است که با این مشکلات روبرو شده و آن‌ها را برطرف کند.

وی اضافه کرد: حل کردن مشکل‌ها هنر آدم‌ها و سازمان‌های برتر است و مجتمع گازی پارس جنوبی این برتری را به اثبات رسانده است.

عراقی ادامه داد: نیاز بزرگ مجتمع گازی پارس جنوبی هم اکنون امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی نفت است که اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات درمنطقه حل می‌شود و دیگر با خیلی از این مسائل ریز و درشت در حوزه‌های فنی و منابع انسانی روبرو نخواهیم بود.

وی خطاب به مدیران و کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: شما در مجموعه شرکت ملی گاز صاحب نهایی این منطقه هستید وزیرا مابقی شرکت‌های فعال در این منطقه در نهایت تا سه سال دیگر دراینجا هستند و با تحویل پالایشگاه‌های جدید همگی خواهند رفت.

عراقی افزود: شما باید دراینجا با تربیت نیروها و فضای شهری لازم تمدن و عناصرش را ایجاد کنید که برای رسیدن به این هدف باید به هنر نفوذ در دیگران و تعامل تجهیز شوید تا بتوانید به بهترین شکل ارتباط بگیرید و به خواسته‌های خود برسید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به همراه اعضای هیات مدیره این شرکت، دربرنامه دو روزه که از روز گذشته آغاز شده است، از پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی، پارسیان، فجر جم، خط ارتباطی فاز ١٢ به خط پنجم سراسری و و دیگر تاسیسات و طرح‌های گازی در این منطقه بازدید می کند.

شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی مسوولیت بهره‌برداری و نگهداری از فازها و پالایشگاه‌های به بهره‌برداری رسیده در طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی را به به عهده دارد.

هم اکنون ۱۰ فاز از ۲۴ فاز در دست اجرای طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی به طور کامل بهره‌برداری شده و بخش‌هایی از چند فاز دیگرآن نیز در دست بهره‌برداری است که روزانه ۱۱ میلیارد فوت مکعب گاز در این مجتمع تولید می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =