مهر نوشت:

صبح امروز وزیر راه و شهرسازی در ورامین و پاکدشت حضور یافت تا از نزدیک مشکلات بخش‌های مسکن مهر و راه مواصلاتی این دو شهرستان را بررسی کند.

صبح امروز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیران وزارتخانه و مسئولان استانداری تهران راهی ورامین و پاکدشت شد تا مشکلات مسکن مهر و راه های مواصلاتی این دو شهرستان را بررسی کرده و تصمیمات مقتضی اخذ شود.

وزیر راه شهرسازی در سفر یکروزه خود به این مناطق، ابتدا به ورامین سفر خواهد کرد و با حضور مسئولان و مدیران شهرستان درباره مشکلات مختلف حوزه راه و شهرسازی نظیر تکمیل جاده آبباریک و آخرین روند آماده سازی جاده قم-گرمسار بحث و تبادل نظر خواهد شد.

ساماندهی «جاده مرگ» مطالبه اصلی مردم وارمین

جاده آبباریک ورامین به دلیل عرض کم و نبود علائم راهنمایی و رانندگی مناسب، شاهد وقوع تصادفات سنگین و متعددی است بنحوبکه مردم ورامین نام این منطقه را «جاده مرگ» نهاده‌اند.

چندی پیش خوانساری فرماندار ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جاده ورامین به آبباریک از جمله پروژه‌هایی است که نقش اساسی در توسعه شهرستان ایفا می کند زیرا این مسیر علاوه بر جاده دسترسی اهالی چندین روستا به مرکز ورامین، جاده اصلی شهرک صنعتی چرمشهر و نیز دسترسی مردم به جاده قم نیز محسوب می‌شود و تأخیر در اجرای این پروژه موجب شده تا متأسفانه در این محور شاهد بروز تصادفات منجر به فوت باشیم.

طبق برنامه اعلام شده وزیر راه و شهرسازی سپس با حضور در پاکدشت از پروژه‌های در حال احداث این شهرستان نظیر اتوبان پاکدشت - شهید بابایی و چندین پروژه عمرانی دیگر بازدید می‌کند.

پروژه اتوبان پاکدشت - شهید بابایی بالاخره تعیین تکلیف می‌شود

پروژه اتصال پاکدشت به شهید بابایی تهران جزء مصوبات دور اول سفر دولت نهم به استان تهران وشهرستان پاکدشت است که یک بار در سال ۸۶ زمینه اجرای آن فراهم شد اما به دلیل همجواری با تأسیسات نظامی پارچین، امکان ادامه عملیات و اجرای پروژه میسر نشد البته با پیگیری مسئولان شهرستان، مساعدت وزیر راه و شهرسازی و همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تشکیل کارگروههای ویژه هم اکنون زمینه اجرای این طرح فراهم شده است.

چندی پیش فرهاد بشیری در نشست خبری با اصحاب رسانه از تلاش مسئولان پاکدشت برای اجرای کامل پروژه اتوبان پاکدشت - بابایی خبر داد و گفت: اتوبان بابایی به پاکدشت یکی از نیازهای ضروری و مهم شهرستان محسوب می شود که تلاش داریم به یک آزاد راه ارتقا یابد و در صورت احداث کمربندی و محور بابایی به پاکدشت، می‌توان از ظرفیت‌های ممتاز این شهرستان برای شکوفایی منطقه استفاده کرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس افزود: در این شهرستان ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه اقتصادی و صنعتی وجود دارد و مهمترین مشکل صنعتگران پاکدشت، راه مواصلاتی به ویژه محور بابایی به پاکدشت و کمبود آب است که موانع جدی را بر سر راه صنعتگران این خطه قرار داده لذا امید می‌رود با عنایت مسئولان این مشکلات در راستای رونق فضای اقتصادی کشور برطرف شود.

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش وارد ورامین شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس عمران A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    6 0
    آقا اصلا صبر نکرد ببین علائم داره مشکل داره اندازه دو دقیقه از اتوبوس پیاده شد چند تا عکس گرفتن ازش بعد گذاشت و رفت
  • عليرضا شهرك صنعتي عباس آباد IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    8 0
    اگر يك روزي اتوبان بابايي وصل شد به جاده امام رضا ع من از خوشحالي همتون را شيريني ميدهم.يعني ميشه ما يك روز ميخواهيم بريم سر كار كمتر از 100 دقيقه كه الان طول ميكشه تو راه باشيم؟..... من شيريني هام آماده است آيا شما جادتون آماده است؟