کفاشیان می‌گوید هنوز هم در بعضی از کمیته‌ها تغییراتی را خواهیم داشت البته مهدی محمد نبی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ایسنا، علی کفاشیان پس از جلسه طولانی مدت اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مبنی بر نامه امضاشده توسط 7 نفر از اعضای هیات رییسه برای برکناری دبیرکل و رییس کمیته فنی فدراسیون و نیز مسائل و مشکلات مالی فدراسیون برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی بود و شبهاتی که اعضا در ارتباط با عملکردها، مصوبات و تصمیمات داشتند مدنظر قرار گرفت و نیز مسائل مالی و گزارش مالی فدراسیون به بحث گذاشته شد. مواردی وجود دارد که باید اصلاح شود تا بتوانیم بودجه خوبی را به مجمع ببریم.

وی ادامه داد: سوالات بسیار زیادی در جلسه مطرح و شبهات برطرف شد. جلسه خیلی خوبی داشتیم که به اعضا ثابت شد که به اعضا ثابت شد که کلیه تصمیمات و مصوبات با امضای اعضای هیات رییسه و براساس تصمیمات خود اعضا بوده است. امروز جلسه‌ای داشتیم که نشان داد باید دقت‌مان را بالا ببریم و مسائل را مکتوب نکنیم. من در این زمینه نارضایتی خود را اعلام و گلایه کردم و از اعضا خواستم که نامه ننویسند و اگر انتقادی هم دارند شفاف در هیات رییسه مطرح کنند.

رییس فدراسیون فوتبال در ارتباط با نامه امضا شده توسط 7 نفر از اعضا هیات رییسه تصریح کرد:‌هنوز هم بحث تغییرات منتفی نیست و هنوز هم بعضی تغییرات می تواند در برهه ای از زمان انجام شود،‌در برخی از اعضای کمیته ها تغییراتی خواهیم داشت.

کفاشیان در پاسخ به اینکه آیا این کمیته ، کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال خواهد بود گفت: خیر قرار است مسائل مرتبط با این کمیته تکمیل شود و آقای آیت اللهی بیاید و در این رابطه توضیح دهد چرا که ایشان در جلسه عصر حضور نداشتند و باید بیایند و توضیح دهند.

وی ادامه داد: اعضای هیات رییسه در ارتباط با مربیان مسائلی را مطرح کرده و عنوان کردند که این موضوع به هیات رییسه نرفته است در حالی که بحث کروش و وینگادا بود که پس از صورتجلسه به هیات رییسه رفته و توسط اعضا امضا شده بود و ما هنوز در ارتباط با مربیان جوانان و نوجوانان تصمیمی نگرفته‌ایم.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به ادامه همکاری و یا برکناری مهدی محمد نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون نیز اظهار کرد: ما یک سری تغییرات خواهیم داشت اما اعضای هیات رییسه را تنها پس از بردن موضوع در مجمع می‌توانیم تغییر دهیم. من در ارتباط با آقای نبی گفتم که علت موضوع را بگویید و علت خاصی مطرح نشد و ایشان محکم به کارشان ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به نامه‌های امضا شده توسط اعضای هیات رییسه گفت: نامه دوبندی به دست ما نرسیده است و هیچ‌کدام از اعضا مخالفتی با حضور نبی در جلسه امروز صبح نداشتند.

رییس فدراسیون فوتبال از تشکیل مجمع این فدراسیون در حدود یک ماه و نیم آینده خبر داد و در ارتباط با بازی برگزار شده تیم ملی با کنیا نیز اظهار کرد: این بازی هنوز قطعی نشده و منجر به صدور قرارداد نشده است.

کفاشیان همچنین از برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و سوئد در فروردین ماه سال آینده در استکهلم خبر داد.

وی در ادامه همچنین به موضوع مسائل مطرح شده پیرامون حق پخش تلویزیونی اشاره و تصریح کرد: قطعا هفته سیزدهم لیگ برتر پخش نخواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه قراربود این موضوع در هیات دولت مطرح شود گفت:‌اگر بخواهیم این مساله را از طریق هیات دولت مطرح کنیم باید موضوع را از طریق وزارتخانه پیش ببریم.

کفاشیان همچنین درباره جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتر با رییس سازمان صداوسیما نیز خاطرنشان کرد: بعد از 3 ساعت صحبت کردن متوجه شدیم که داستان گفته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به بازی‌های احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در آینده عنوان کرد: ‌به تازگی از عراق نیز با ما تماس گرفته اند و برای بازی دوستانه درخواست کرده اند اما این موضوع باید پس از صحبت با کروش در ارتباط با آن تصمیم‌گیری شود.

وی در پایان و در پاسخ به اینکه هزینه‌هایی توسط یک شرکت ایرلاین پرتغالی هزینه شده است گفت: آن‌ها 60 هزار یورو هزینه کردند و چیز خاصی نبود و تنها کمک به تیم بود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • واقع بین IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    93 6
    ساده لوحانه است اگر فکر کنیم کفاشیان خنده هایش را با در افتادن با صداوسیما با اخم تخم عوض میکند .. این یک برنامه حساب شده برای گرفتن بودجه بیشتر برای صدا و سیما از طریق دولت است و در صورت مخالفت هم دودش به چشم دولتی ها خواهد رفت ... یک تیر و دو نشان .. از بحث های انجام شده معلوم شده که دعوا سر لحاف ملاست .. یعنی بودجه بیشتر و بیشتر و بیشتر برای صدا و سیما از جیب بیت المال وگرنه چه لزومی دارد وقتی مردم دو تا کانال اصلی را هم نگاه نمیکنند اینهمه بودجه برای ده ها شبکه که حتی مردم اسمشان را نمیدانند میگذارند و خرج میکنند ولی برای دلخوش کردن مردم دروافتاده و جوانان دور از مرکز میگویند بودجه نداریم ؟ یه کم فکر هم بد نیستها
    • یک ایرانی A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
      12 1
      سلام به دوست خوبم،کل بدنه فوتبال باید تغییرکند خصوصا کمیته فنی،آیا افراد کمیته فنیه فوتبال ایران رو که شامل:هومن افاضلی،محصص،فریدون معینی باریاست دکتراحسانی مباشندرو بهعنوان یک فوتبالیست وپیشکسوت بزرگ فوتبال میشناسید؟درفرانسهژراردهولیهدرهلندلوییس فن خالازبزرگان فوتبال این کشورها مسوول کمیته فنی هستند،ضمنا کفاشیان،نبی وآیت الهی کجای فوتبال ایران بوده اند همچنین دانشجو رییس کمیته جوانان فدراسیون ،بزرگترین ضربه هارو ما از بی تخصصی فدراسیون فوتبال داریم می خوریم.
    • جواد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
      1 2
      دوست عزیز شما از کجا میگی مردم دو تا کانال اصلی را هم نگاه نمیکنند.... از طرف مردم حرف نزن