فارس نوشت:

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: می‌گویند کربلا درس مذاکره بود اما چه مذاکره‌ برد بردی بود بین حضرت زینب و ابن زیاد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت‌رئیسه خانه ملت در حاشیه همایش «از حماسه حسینی تا دیپلماسی خمینی» که در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد در گفت‌وگویی گفت: عده‌ای که فکر می‌کنند آمریکایی‌ها برای‌شان نوشابه اعلا باز می‌کنند باید به خود آمده باشند.

وی اضافه کرد: سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل که در آن تقریبا مقامات بلند‌پایه غربی نشسته بودند و حتی مقامات بلند‌پایه سایر کشورها کمتر یافت می‌شدند نشان می‌داد دیپلماسی مبتنی بر اینکه ما از همه بهتریم و دنیا ما را بیش از دیگران تحویل می‌گیرد دارای مثال‌های نقض متعددی شده است.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: دیگر مثال این موضوع را می‌توان در عدم پذیرش سفیر معرفی شده از طرف دولت ایران به سازمان ملل متحد یاد کرد.

بذر‌پاش با بیان اینکه وی می‌گوید کربلا درس مذاکره بود تصریح کرد: چه مذاکره‌ای بود بین حضرت زینب و ابن زیاد؛ چه مذاکره‌ای بود بین حضرت عباس و عمر سعد؛ چه مذاکره‌ای بود بین تیر سه‌ شعبه و علی‌‌اصغر که برید گلوی طفل ۶ ماهه را.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382933

برچسب‌ها