رئیس جمهور در مجلس تاکید کرد که جامعه لجبازی را بین دولت و مجلس نمی پسندد.

بعد از تصمیم مجلس برای رای ندادن به وزیر پیشنهادی علوم صفحه توئیتر رئیس جمهور بخشی از سخنان روحانی در جلسه رای اعتماد را بازنشر داد.توئیت روحانی را اینجا ببینید.

 جزئیات میزان رای نیلی را هم اینجا ببینید.

شایعه تمایل مجلس به معرفی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش یا حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان  هم دیگر خبر امروز بود. نظرات نائب رئیس کمیسیون آموزش را اینجا ببینید.

فرمانده نیروی انتظامی درخصوص انتشار تصویری از متهم احتمالی اسیدپاشی، گفت: با مشخصاتی که قربانیان و یا آنهایی که در معرض تهدید قرار گرفته بودند، از متهم تصویری ترسیم و تصویر نگاری کرده و آن را بررسی می کنیم، این عکس‌ها تنها به عنوان سرنخ‌ هستند. دیگر توضیحات احمدی مقدم را اینجا ببینید.


مردی میانسال صبح امروز در ایستگاه دروازه شمیران خودکشی کرد. دیگر جزئیات را اینجا ببینید.

دوران جوانی حجت الاسلام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، هنگام گذراندن دوره آموزش نظامی در پادگان جنتا در لبنان و در سال 1361 را در اینجا ببینید.

ایکر کاسیاس در اینستاگرام برای عکس جالبی که یک بانوی ایرانی منتشر کرده بود لایک زد. تصویر را اینجا ببینید.

احمدرضا عابدزاده به قدری از صدور حکم زندان محمد مایلی‌کهن ناراحت است که مجبور شدیم بخشی از حرف‌هایش را ننویسیم. عقاب آسیا همواره به پیشکسوتان و مربیانش احترام گذاشته است و اکنون که خبر رسیده مایلی‌کهن به خاطر شکایت دایی باید 4 ماه به زندان برود، در مقام حمایت از سرمربی اسبق خود تأکید می‌کند حاضر است به جای مایلی‌کهن به زندان برود. مصاحبه او با خبر ورزشی را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =