۰ نفر
۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
لحظه انفجار سفینۀ فضایی آمریکا

راکت آمریکایی به همراه یک سفینه فضایی مخصوص حمل و نقل فضایی با هزینه مجموع ۲۰۰ میلیون دلار لحظاتی پس از پرتاب در ویرجینیا منفجر شد.

 

 

موشک آنتارس شرکت خصوصی اوربیتال‌ساینس حامل کپسول باری سیگنوس تنها 10 ثانیه پس از پرتاب، منفجر شد و محموله 200 میلیون دلاری آن در آتش سوخت. پرتاب کپسول باری جدید سیگنوس حامل تجهیزات مورد نیاز فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) که قرار بود دیروز (سه‌شنبه) انجام شود، بدلیل خطر برخورد یک زباله فضایی دقایقی پیش از پرتاب لغو و به بامداد امروز (چهارشنبه) موکول شد.

منبع: رویترز

5252

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اون یکی بزرگوار A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    203 9
    لامصبا منفجر شدن شون هم خارجییییههه
    • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
      شما اشتباه می کنی باید از این اتفاق بلافاصله دو نتیجه بگیرید اول اینکه امریکا چقدر از لحاظ علمی کشور عقبی است که این اتفاق افتاده دوم بر اساس اخبار صدا و سیما همین امشب باید همه به این نتیجه برسیم که روسیه از لحاظ علمی کشور بسیار پیشرفته تری از امریکا است حتی اگر در تمامی شاخص های علمی کیلومتر ها با امریکا فاصله داشته باشد چرا چون انها موشک هوا کردند و امریکا ها موشکشان ترکید انها برتر هستند باور ندارید خبر 21 امشب را می دید. خبر صدا و سیما همین شکلی بود که گفتم.
  • فرهاد IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    صدا و سیما چه ذوقی کرده بود به خاطر منفجر شدن یه موشک تحقیقاتی. اینجا حارجی که بینمون نیست و همه خودی هستیم. ولی یکی از صفات ما ایرانیها اینه که از شکست و بدبختی دیگران خوشحال میشیم. حتی اگه یه موضوع تحقیقاتی باشه.