شفا آنلاین نوشت:

رئیس مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:بررسي ها نشان مي دهد هم اكنون درکشور نیازمند 4هزار پزشک متخصص پوست هستیم حال آن که در حال حاضر فقط850 نفر متخصص پوست دركشورمشغول به كارهستند.

دکتر یحیی دولتی در حاشیه کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر افزود: متاسفانه نحوه توزیع متخصصین پوست در کشورنيز یکسان نیست؛چراكه تجمع آنها بیشتر در تهران دیده می شود.

رئیس کنگره، آکنه- ریزش مو- اگزما را از شايع ترين دلايل مراجعه به متخصصین پوست دانست.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به پيشرفت هاي علم پزشكي دركشورو وجود تجهزات وامكانات پيشرفته ،درحال حاضر برای هیچ یک از بیماری های پوستی، از ساده تا مهلک، نیازی به خروج مردم از کشور نیست.

وی با اشاره به این که خوشبختانه بیماری جذام در ایران تحت کنترل است به شفا آنلاین گفت:آخرين گزارش ها نشان ميدهد درحال حاضر بیش از 50 مورد مبتلا به این بیماری نداریم. در حالی که تا چندین سال قبل 35 هزار بیمار جذامی دركشور داشتیم؛ضمن اينكه امیدواریم تمامی بیماری ها نظیر جذام کنترل شوند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    6 6
    34950 نفر احتمالا به مرگ طبیعی مردن
    • سعدى A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
      1 0
      حواست پرته اخوى. ميفرماينداز سى وپنج هزارنفر رسيده به پنجاه هزارنفر، يعنى درطول اين سالهافقط پانزده هزارنفراضافه شده. با حواس جمع مطالب رومطالعه بفرملئيدتانظرالكى ندهيد.