مدیرعامل استقلال می گوید باشگاهش تعهداتش را به بازیکنان فراموش نکرده است و به مرور زمان همه مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام افشارزاده در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره نامه ارسال شده توسط باشگاه استقلال جهت تعویق تاریخ دربی گفت: با توجه به اینکه 5-6 ملی پوش در استقلال حضور دارند و اساسا فرصت تمرینات تاکتیکی مناسبی برای ما قبلا دربی وجود ندارد، درخواست کردیم که یک هفته دیدار ما و پرسپولیس تعویق بیافتد. به هرحال باید منافع باشگاه ها را هم در این میان در نظر گرفت و نباید با برخی تصمیمات منجر به از بین رفتن پیشرفت یک تیم شد. ما به تیم ملی احترام می گذاریم و بازیکنان را در اختیار آنها قرار می دهیم، در عوض توقع داریم کمی شرایط ما را درک کنند و با همکاری لازم، بستر را برای برگزاری این دیدار فراهم کنند. فراموش نکنید ما در این فصل هیچگاه تمام بازیکنان را در اختیار نداشتیم و خستگی بازیکنان می تواند باعث شود که بازهم مصدوم شوند و در نتیجه دست ما بسته تر خواهد بود.
وی درپاسخ به سوالی درباره وضعیت تیموریان بیان کرد: باشگاه استقلال خانه اوست و او هرگاه که بخواهد می تواند به خانه اش بیاید و تا باهم صحبت کنیم. ما به همه بازیکنان متعهد هستیم و قطعا تعهدمان را فراموش نمی کنیم. همه در این باشگاه به دنبال انجام امور به نحو احسن هستند و مطمئن باشید به مرور زمان همه مطالبات را پرداخت می کنیم. ما به بازیکنان تعهد اخلاقی داده ایم و به آن پایبند هستیم. امیدوارم مشکل حق پخش حل شود تا با کمک اسپانسر بتوانیم منابع مالی را بدست آوریم و کارها را پیش ببریم.
مدیرعامل استقلال درپاسخ به این سوال که آیا بازی آبی پوشان و صبا پخش تلویزیونی دارد یا نه، اظهار کرد: فکر نمی کنم این بازی پخش تلویزیونی داشته باشد مگر اینکه اتفاق خاصر رخ دهد. به نظرم مجلس و دولت باید در این ماجرا دخالت کنند چراکه پخش بازی ها حق مردم و علاقمندان به فوتبال است. این سکوت فعلی به ضرر صدا و سیما، فوتبال و مردم است.
او درپاسخ به پرسشی درباره موفقیت تیم های پایه استقلال و اینکه تیم امید این باشگاه رده سوم و جوانان با عنوان نایب قهرمانی به تعطیلات نیم فصل رفته اند بیان کرد: البته انتظار ما از تیم های پایه بیشتر بود و امیدواریم با تلاش آقای صادق پور و برنامه های کابردی تر بتوانیم موفقیت فعلی را بهبود ببخشیم. هنوز در تیم پایه استقلال جای کار وجود دارد و البته فکر می کنم یکی از دلایل این موفقیت فعلی انتقال تیم های پایه از مرغوبکار به شهید فکوری بود که تاثیرات بسزایی در بهبود روند این تیم ها داشت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =