تسنیم نوشت:

 مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: متأسفانه تفسیرهای ناروایی از دیدگاه‌های مثبت اینجانب صورت گرفت و احترام به مجلس وظیفه همگان است و دفاع از «اقتدار مجلس و استقلال آن» از باج‌خواهان، فتنه‌جویان و افراط‌گرایان یک اصل اساسی است.
حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در خصوص نظر مجلس در عدم رأی اعتماد به محمود نیلی‌ احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: نظر مجلس و نمایندگان برای ما محترم است.
وی افزود: این امیدواری وجود دارد که در معرفی وزیر جدید آموزش عالی در علوم، تحقیقات و فناوری از طریق تعامل سازنده و اقناعی، موافقت اکثریت نمایندگان محترم مجلس با گزینه پیشنهادی جذب شود.
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که برخی معتقدند اظهارات شب گذشته منتسب به مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص زیر بار نرفتن به نظر اقلیت مطلق پایداری در مجلس در عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تاثیرگذار بوده است، گفت: متأسفانه تفسیرهای ناروایی از دیدگاه‌های مثبت اینجانب صورت گرفت.
آشنا ادامه داد: احترام به مجلس وظیفه همگان است و دفاع از «اقتدار مجلس و استقلال آن» از باج‌خواهان، فتنه‌جویان و افراط‌گرایان یک اصل اساسی است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    40 5
    جناب آشنا، حرف شما درست ولی درست شب رای اعتماد نوشتن این مسائل به نظر شما کمکی به دولت میکنه؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    3 3
    توهین آشنا به مجلس بخشی از مشکل بود. آشنا واقعا به مسائل سیاسی آشنا نیست. جبران کردن این طوری فایده ندارد و این آسیب زدن به خواست مردمی است که تلاش کردند یک دوره عقل را حاکم کنند.