نادران در مخالفت با وزیر پیشنهادی: دولت رمال و غیبگو دارد که می دانست فرجی دانا استیضاح می شود؟

الیاس نادران در مخالفت با وزیر پیشنهادی گفت: امیدوارم امروز مجلس به هر تصمیمی برسد خیر و صلاح مملکت و نظام آموزش عالی در آن باشد.

به گزارش خبرآنلاين، وي گفت :ملاحظات بين المللي و معيشت مردم و غيره براي ما اولويت داشت. مجلس تمام وقت لوايح دولت و طرح هايي که دارد را پيگيري ميکند اما متاسفانه وقت دولت گرفته مي شود براي چنين بحثي.
نادران با اشاره به سخنان رئيس جمهور گفت: امروز حرف هاي خوبي از رئيس جمهور شنيديم. اما کاش اين فرمايشات خوب را در جمع نخبگان و مردم زنجان هم مي شنيديم. حرف هايي که جاي ديگر بايد مي زديد اينجا زديد و حرف هايي که اينجا بايد مي زديد جاي ديگر مي زديد. نمايندگان جلسه استيضاح را مي خواستند روز سه شنبه بگذارند که شما به سفر اردبيل برسيد خودتان گذاشتيد روز چهارشنبه.
نادران با اشاره به استيضاح فرجي دانا گفت: آيا بحث ما در استيضاح بورسيه بود. امان از مشاورين شما. و ما ادريک ماالمشاورين. الان طرح امر به معروف و نهي از منکر در حال بررسي است نماينده داريد چرا مجلس را متهم مي کنيد. چرا استيضاح را وصل مي کنيد به بورسيه ها.
نادران خطاب به وزير پيشنهادي گفت: آقاي نيلي اگر شما گزينه اصلي هستيد چه امتياز برتري نسبت به آقاي فرجي دانا داريد. مدير تريد؟با سابقه تريد؟ اگر شما گزينه اصلي هستيد اين حرف هاي آقاي آشنا که ديشب گفتند از سر خيرخواهي است؟ شما ترکيب مخالفان آقاي نيلي را ببينيد. آقاي حداد و لاريجاني پايداري هستند. شما که جرات نمي کنيد يک مرزبندي با ضد انقلاب نداريد. مجلس زير بار اين حاشيه سازي ها نمي رود.
نماينده مردم تهران در ادامه افزود: شکل معرفي شما اولين بار اينگونه است که اول نام وزير را مي دهند رسانه ها بعد 4 روز بعد منتشر مي شود. در مورد بحث مديريتي شما بگويم که دوستان پرسيدند که چرا براي شوراي انقلاب معرفي نشديد. شما برج 3 سرپرست شديد آن موقع آقاي فرجي دانا وزير بود. نکند در دولت هم رمال و غيبگو هست که مي دانستند قرار است فرجي دانا استيضاح بشود و بعد شما بياييد وزير بشود. اگر گزينه اصلي بوديد چرا سرپرست نشديد.
نادران همچينين گفت: آقاي نيلي در دي ماه 88 آن نامه را مي نويسد. بعد از 16 آذري که عکس امام را آتش زدند. فرمودند اين ها حر اند و توبه کردند، وقتي حر جلوي امام را گرفت همان روز پشت سر امام نماز خواند. آيا اين ها همين الان پشت رهبري نماز مي خوانند.
پس از سخنان نادران مجيد انصاري معاون پارلماني رئيس جمهور در نامه اي به رئيس مجلس اعلام کرد که اين نامه پيش از رسانه اي شدن تقديم هيئت رئيس شده است. لاريجاني با تاييد مسئله گفت که در آن موقع مجلس تعطيل شده بود.
2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    جناب نادران اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید ...
    • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
      44 3
      دین دارید؟
    • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
      11 58
      اوووه.ببیم کیا دارن از دین حرف میزننتو رو خدا آبروی این یک کلمه رو نبرید
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    اشتباه گرفتی اون احمدی نژاد بودکه رمال داشت.کاش شماکه اینهمه زبان داشتید ذره ای از اون را در دولت قبل نشان می دادید.
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    کسی که رمال و پیشگو داشت منتظر بهاره . کاش در زمان او هم دغدغه معیشت مردم و مسایل بین المللی داشتید .
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    اینها چیه می گید. آقای فرجی دانا را استیضاح نمی کردید. مگه مجبور بودید که ایشان را استیضاح کنید که بعد دولت دوباره وزیر معرفی کند؟ بیشتر بنظر میاد شما رمال دارید.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    جناب نادران شما در حدی نیستید در مورد دکتر روحانی نظر بدی شما پشتوانه مردمی ندارید در انتخابات ملت بزرگ ایران به شما و همفکرانتان خوب فهماندن
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    186 7
    شما مطرح نكرديد كه استيضاح اقاي فرجي دانا بخاطر بورسيه ها بود ولي همه ميدونن به همين دليل بود الان با هر كي مخالفيد انگ فتنه بهش ميزنين شما ميخواين يكي از جبهه پايداري وزير علوم بشه ولي اكثريت اينو نميخوان
  • بی نام US ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    82 6
    رمال و غیبگو مال دولت محبوب و فاسد شما بود جناب نادران. چه زود یادتون رفته
  • احمد دیاری IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    77 4
    جناب ناداران فهمیدن اینگونه مسایل نیازی رمال ندارد حتی عوام هم میدانند اینگونه مسائل از کجا آب میخورد
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    67 9
    هی داد و فریاد کنید و جز بزنید روحانی با مردم است و مردم با روحانی هرکه از مردم نیست محکوم به شکست است حتی اگر روزی روحانی و هر رئیس جمهوری منتخب مردم روندی خلاف خواسته مردم رو بره محکوم به شکست است. مردم شاید در حال حاضر کاری از دستشون بر نیاد چون شما نماینده اید و باید تا انتخابات بعدی صبر کرد اما زمانش برسه به همتون ثابت میشه که جایگاهتون کجاست همونطور که بعد از چهار سال مردم انتقام گرفتند و به شما فهموندن که شمارا نمیخواهند...
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    37 3
    اقای نادران دولتی که رمال و غیبگو داشت و کارش به همین واسطه به زندان هم کشیده شد را شما حلوا حلوا میکردید و بعنوان دولت عدالت پرستش مینمودید حالا.......والا..
  • بهزاد A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    50 6
    اقای نادران می گویند "شما یک مرزبندی با ضد انقلاب ندارید"یعنی این جمعیت میلیونی که به اقای روحانی رای داده اند همگی طرفدار ضد انقلاب هستند؟ببینید اقای نادران شما چه کرده اید که مردم اینگونه شده اند.
  • ناشناس IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    1 0
    اشتباه نکن رای جمهور مثل شما پشتوانه آراش 200هزار رای نیست