در آستانه رای اعتماد به وزیری پیشنهاد علوم , حزب موتلفه در خصوص نیلی موضع خود را اعلام کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی ضمن اعلام نظر منفی راجع به تصدی جناب آقای دکتر محمود نیلی‌احمدآبادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مصراً تقاضا دارد به وظیفه‌ای که بین ایشان و خداوند متعال به عهده آنهاست، عمل بفرمایند. دیگر اظهارات وی را اینجا ببینید.

علی کفاشیان می گوید شبکه های ورزشی الجزیره و دبی اسپرت برای پخش مستقیم فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده اند. دیگر اظهارات کفاشیان درباره نبی, وینگادا را اینجا ببینید. 

در تازه‌ترین ویدیوی منتشرشده داعش، گروگان انگلیسی با قدم زدن در خیابان‌های شهر کوبانی از تحرکات داعش در این شهر سخن می‌گوید. دیگر جزئیات را اینجا ببینید.

عبدالحسین مختاباد روز سه‌شنبه در صحن علنی شورای شهر تهران از واریز پول میلیاردی به حساب یکی از اعضای شورا خبر داد و مدعی شد که این عضو شورا بابت این پول سود زیادی نیز دریافت کرده است. دیگر اظهارات او را اینجا ببینید.

حجت الاسلام علی اکبر رشاد، رئيس شورای حوزه‌های علميه‌ تهران، در جلسه درس اخلاق خود که در مدرسه امام رضا برگزار می شود به نکاتی درباره مجالس عزاداری امام حسین(ع) و حفظ شان آن اشاره کرده است. بخشی از گفته های وی را اینجاببینید.

يك منبع نزديك به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، اظهارات يك عضو مجلس خبرگان رهبري كه گفته است آقاي هاشمي رفسنجاني گفته‌اند تمايلي به كانديدا شدن براي رياست مجلس خبرگان رهبري ندارند را تكذيب كرد. اظهارات هاشمی را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382762