ایسنا نوشت:

وزیر ارشاد برای پاسخ به سوال دو تن از نمایندگان مجلس در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی حاضر شد که علی مطهری از پاسخ وزیر به سوال خود قانع نشد.

سیدعلی طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام این خبر توضیح داد: در جلسه امروز دو سوال از وزیر مطرح بود که سوال اول سوال آقای مطهری بود درباره اینکه چرا در اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات خارجی سهل‌انگاری شده است.

به گفته طاهری، وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال توضیح داد که دستگاه‌هایی مسئول این کار هستند که بعضا در انجام وظیفه خود سهل‌انگاری کرده و یا آن را به تعویق می‌اندازند، اما وزارت ارشاد تلاش خود را کرده و از این به بعد نیز تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی اضافه کرد: آقای مطهری از پاسخ وزیر قانع نشدند و حیطه سوال نیز ملی اعلام شد.

طاهری همچنین گفت: سوال بعدی در مورد عدم اجرای مصوبات رهبری و دولت در استان خراسان شمالی بود که آقای موسی‌الرضا ثروتی آن را مطرح کرده بود، پاسخ وزیر نیز این بود که بخشی از این مساله به دلیل بودجه است، بخش دیگری از سوال مربوط به عدم تجدیدنظر در بحث جذب نیروهای انسانی بود که آقای وزیر پاسخ دادند پیگیر این مساله هستند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی تاکید کرد: در پایان این پرسش و پاسخ، آقای ثروتی پاسخ را مراعا گذاشتند تا نتیجه پیگیری‌های وزارت ارشاد مشخص شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    85 18
    آقاي مطهري شما چرا بهانه به دست تندرو ها مي دهيد؟؟
  • سمناني A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    69 14
    آقاي مطهري از شما بعيده بابا
    • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
      10 10
      هیچ بعید هم نیست اما خدا حفظش کنه و پدر بزرگوارش را بیامرزه روراست و صادق هست اگر اصولگرایان به تعداد انگشتان یک دست مانند مطهری داشت حال و روزشان بهتر بود....
  • شاهو A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    من در شگفتم انسانی بااخلاص ، با درایت و دارای شجاعت بی مانند چون علی مطهری که الحمد لله در اوج آزادگی هستند ، چرا به مسأله ی روسری زنان بیشتر از موضوع جان و معیشت و زنده بودن مردم اهمیت می دهد ؟ دکتر مطهری در متون دین اسلام حفظ روسری مهم تر است یا حفظ جان بیماران و بچه های کم وزن و جوانان بی کار و . . . ؟