در صورت پافشاری اعضای هیات رئیسه در مورد برکناری نبی، او باید دبیرکلی فدراسیون فوتبال را رها کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته خبرگزاری ایسنا نامه ای را منتشر کرد که نشان می داد اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طی نامه ای از علی کفاشیان خواسته اند مهدی محمدنبی را از دبیرکلی و محمدهادی آیت اللهی را از عضویت در کمیته فنی فدراسیون فوتبال کنار بگذارد.
یکی از امضا کنندگان این نامه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بود که شب گذشته هم در برنامه نود حضور داشت. تاج در برنامه نود زمانی که با اصرار عادل فردوسی پور مبنی بر دلیل این درخواست هیات رئیسه مواجه شد، گفت که قرار نیست آیت اللهی از نایب رئیسی کنار گذاشته شود و هیات رئیسه فقط درخواست کرده که او از کمیته فنی کنار گذاشته شود چراکه آیت اللهی مشغله زیادی دارد و وقتی برای رسیدن به کارهای کمیته فنی ندارد. تاج که از انتشار این نامه ناراحت شده بود چند بار تکرار کرد که این نامه نباید از فدراسیون خارج می شد و دلیل درخواست هیات رئیسه هم مسائل داخلی بوده که نباید در رسانه ها مطرح شود.
عادل از مهدی تاج پرسید «آیا کفاشیان می تواند این نامه را نادیده بگیرد و همچنان اصرار بورزد که نبی در این سمت حضور داشته باشد؟» که تاج در پاسخ گفت: «نه، اگر هیات رئیسه همچنان نظرش همین باشد، آقای کفاشیان نمی تواند مانع این خواسته شود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    1 4
    خدا کند که نبی و ایت الهی و حسین عسکری بروند شاید فوتبال به ارامش برسد