مدافع پرسپولیس گفت: مقصر نیامدن تماشاگران به ورزشگاه و شرایط تیم در لیگ، خود ما هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن بنگر افزود: قبل از بازی با راه آهن حرف و حدیث زیاد بود ولی خوشبختانه توانستیم این بازی را ببریم در حالی که راه آهن در طول بازی تحت فشار بود و افسوس که هواداران زیادی نیامده بودند. البته اینکه هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند تقصیر خود ما است اما شک ندارم که برای بازی‌های آینده می‌آیند چون بازی‌هایمان را خواهیم برد و امیدواری را به تماشاگران خودمان برمی‌گردانیم.
وی با اشاره به حریف پرسپولیس در مرحله بعد ادامه داد: آنها تیمی هستند که دو تیم لیگ برتری را حذف کرده‌اند و حتما شرایط خوبی دارند و باید حواسمان را خیلی جمع کنیم. ما در همین بازی هم گل بدی خوردیم. در واقع سه بازی است که بد گل می‌خوردیم. یک توپ می‌آید و همان توپ هم یک راست توی دروازه ما می‌رود و وقتی هم گل خوردیم نباید دنبال مقصر بگردیم. همه مقصر هستیم. باز خدا را شکر که در بازی با راه آهن به موقع گل زدیم. البته توپ و زمین دست ما بود اما با این همه موقعیت که ایجاد می‌کنیم به قدری بدشانس هستیم که به خاطر یک گل اینطور می‌گوییم. این یک واقعیت است که در این دو بازی برخلاف جریان بازی گل خوردیم. راه آهن یک موقعیت جدی داشت و همان هم گل شد و باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم.
بنگر در ادامه درباره شرایط تیم و اینکه در زدن ضربات پنالتی حضور نداشت، خاطرنشان کرد: من قرار بود پنالتی پنجم را بزنم اما با کاری که بچه‌ها و سوشا انجام دادند، دیگر کار به آنجا نرسید. تیم هم روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند. بعد از مدت‌ها در بازی با راه آهن بود که اکثر نفرات را داشتیم که تازه علی عسگری و دغاغله هم نبودند. قهرمانی جام حذفی و کسب سهمیه آسیا به واسطه آن، حداقل چیزی است که می‌خواهیم . در لیگ برتر فاصله امتیاز پیدا کرده‌ایم. در این لیگ با چند برد پیاپی همه چیز عوض می‌شود ولی با روندی که ما داشته‌ایم به هدف می‌رسیم. باید سه، چهار برد پیاپی بیاوریم. مقصر وضعیت فعلی خود ما هستیم اما می‌توانیم آن را تغییر بدهیم. باور دارم که با تمرکز روی لیگ حتما می‌توانیم قهرمان بشویم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =