ایسنا نوشت:

جانشین فرمانده نیروی انتظامی که برای بررسی روند اقدامات اجرایی در پرونده اسید پاشی به اصفهان سفر کرده بود گفت: پلیس با عزم جدی و حساسیت ویژه ای این پرونده را تا دست یابی به نتیجه نهایی دنبال می کند.

سردار سرتیپ حسین اشتری، که با دستور ویژه فرمانده نیروی انتظامی به منظور بررسی روند اقدامات اجرایی در پرونده اسیدپاشی به استان اصفهان سفر کرده بود شب گذشته در نشستی با کارآگاهان مسئول پرونده ضمن ابلاغ تدابیر ویژه در این خصوص، آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی و دستگیری عامل اصلی این پرونده را بررسی کرد.

جانشین فرمانده ناجا در حاشیه این جلسه هدف از سفر خود به اصفهان را پیگیری ویژه پرونده اسیدپاشی و بررسی روند آخرین اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط واحدهای انتظامی، عملیاتی و اجرایی پلیس استان و ارائه تدابیر لازم در این خصوص عنوان کرد و گفت: پلیس با عزم جدی و حساسیت ویژه این پرونده را دنبال می کند.

او از دستور ویژه فرمانده ناجا برای پیگیری و حل هرچه زودتر این پرونده و شناسایی عامل اصلی این اقدام خبر داد و گفت: در این زمینه نیروی انتظامی از تمامی ظرفیت های موجود و بسیج همه امکانات خود استفاده کرده و در صورت نیاز پشتیبانی های لازم از طریق مرکز نیز اعمال خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی به شمار می آید از همکاری اقشار مختلف مردم به خصوص مردم اصفهان با پلیس استان به ویژه در پرونده اخیر تقدیر کرد و عنوان داشت: هوشمندی مردم در پیگیری اخبار و گزارش های این پرونده از طریق منابع رسمی و مطمئن کشور همچون رسانه ملی و سایت خبرگزاری پلیس باعث خنثی شدن شایعات شده است.

او با بیان اینکه شایعه سازها به دنبال نا امن کردن جامعه و از بین بردن اعتماد مردم نسبت به خادمان خود در نیروی انتظامی هستند گفت: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را مختل کرده و باعث التهاب در جامعه شوند برخورد قانونی خواهد کرد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    85 3
    اين عزم جدي و حساسيت ويژه چرا جواب نميده پس؟؟؟؟؟
  • م EU ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    72 1
    الان ایشون چ اقداماتی رو تشریح کردن؟
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    76 3
    چطو هپی ها رو 6 ساعته میگیرین و میایین تلوزیون مانور میدین حالا میشه بگین اسید پاشا رو چند ساله میگیرین بعدشم رسانه میلیتون تا حالا یه خبر درست و حسابی هم در این باره نداده
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    43 1
    یکی از مولفه های شناسایی مجرم در تمامی جرایم، انگیزه و شناسایی فرد منتفع از جنایت است. برا ین اساس حداقل میتوان 50 در صد حکم به احتمال دست داشتن مخالفین امر به معروف در اسیدپاشی ها داد. اما از طرفی نباید احتمال 50 درصدی دست داشتن گروه های تندرو مدهبی را نادیده گرفت و مردم را به خاطر بیان این احتمال بازخواست کرد. هردو سناریو افراد ذینفع را شامل میشود . نباید یک طرف را از هرگونه خظا مبری دانست و تمام اتهامات را متوجه طرف دیگر دانست . در واقع تا وقتی ماجرا روشن نشده هردو طرف به یک اندازه متهمند.
  • بی نام EU ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    35 2
    كدام اقدام؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    شبکه ی من وتو بیشترین بهره برداری را از این اسید پاشی کرد
  • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    79 0
    دیگه شورشو در آوردین با این تیتر زدنتون. کلیک به چه قیمتی. الان این چیو تشریح کرد خیر سرش؟