ایران پوریان:من نباید بگویم،هواداران خودشان می دانند که تراکتور به آنها نیاز دارد

بازیکن تراکتورسازی تبریز می گوید تمام تلاششان را می کنند تا بتوانند در جام حذفی قهرمان شوند.

امیر حسین جعفری: محمد ایران پوریان، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین در خصوص دیدارشان مقابل سایپا، گفت:« دیدار سنگین و پر برخوردی با سایپا داشتیم. هر دو تیم فشرده و خوب بازی کردند. موقعیت های خوبی داشتیم که می توانستیم در 90 دقیقه بازی پیروز شویم. شایستگی پیروزی داشتیم که خدا را شکر در ضربات پنالتی نتیجه لازم را کسب کردیم.»

وی درباره دیدار تیمشان در مقابل گسترش فولاد، بیان کرد:« گسترش فولاد بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. مطمئنا بازی سختی داریم ولی تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا با کسب نتیجه مناسب در جدول ثبات داشته باشیم. شناخت کافی از گسترش فولاد داریم ولی تا روز بازی کادر فنی روی نقاط ضعف و قدرت این تیم کار خواهد کرد.»

ایران پوریان در خصوص حضور هواداران تیمش در بازی مقابل گسترش فولاد، گفت: «نیازی به صحبت من نیست زیرا خودشان می دانند تراکتور به آنها نیاز دارد. حضور هواداران باعث دلگرمی اعضای تیم می شود. امیدوارم روز جمعه در بازی مقابل گسترش فولاد  در استادیوم حضور یافته و مثل همیشه از تیمشان  حمایتشان کنند.»

ایران پوریان درباره اینکه آیا می توانند در جام حذفی تا مرحله فینال پیش بروند؟،گفت:« نمی توانیم از حالا بگویم که تا مرحله فینال می توانیم پیش برویم  ولی تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا تیم موفق شده و هواداران خوشحال شوند. انشالله به هدف هایمان برسیم.»

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در پایان، گفت: «درگذشت پدر آقای جلالی را به وی تسلیت عرض می کنم.»

251 43 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =